کد خبر: 3811453
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت واکسیناسیون حجاج استان مرکزی

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت واکسیناسیون حجاج استان مرکزی گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به آغاز واکسیناسیون حجاج حج تمتع گفت: واکسیناسیون حجاج حج تمتع از ۱۴ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان خرداد‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، واکسیناسیون حجاج حج تمتع از 14 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان خرداد‌ماه ادامه دارد.
محمد محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از انجام واکسیناسیون حجاج خبرداد و گفت: واکسیناسیون حجاج حج تمتع از 14 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان خرداد سال 98 ادامه دارد.
وی ادامه داد: مراکز جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های اراک، خمین، محلات، دلیجان و ساوه آماده تلقیح واکسن مننژیت هستند. پیش‌بینی می‌شود قریب به یک هزار و 500 زائر در قالب کاروان‌های حج تمتع به این مراکز مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha