جلوه‌نمایی صنایع دستی فلسطین در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3811676
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲

جلوه‌نمایی صنایع دستی فلسطین در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآن

گروه بین‌الملل - نمایش صنایع دستی و لباس‌های محلی فلسطین در غرفه فلسطین، جلوه خاصی به بخش بین‌المللی نمایشگاه بیست و هفتم قرآن داده است.

جلوه‌نمایی صنایع دستی فلسطین در بخش بین‌الملل نمایشگاه قرآنبه گزارش ایکنا، غرفه فلسطین، اقدام به نمایش لباس‌ها و پوشش محلی این کشور کرده که جلوه خاصی به بخش بین‌الملل نمایشگاه داده است.

عمر ابوسمره، مسئول غرفه فلسطین در این باره گفت: این لباس‌های محلی بیانگر هویت مردم فلسطین است و صنایع دستی عرضه شده نیز ذوق و هنردوستی مردم این کشور را نشان می‌دهد.

وی افزود: در این غرفه، پوسترهایی از مسجدالاقصی و اقامه نماز «تراویح»(نماز ویژه اهل سنت در ماه رمضان) در این مسجد، گلد‌سته‌های مسجد ابراهیمی الخلیل، دختران دوقلوی حافظ کل قرآن و تزیین‌های ویژه ماه رمضان عرضه شده است.

عمر ابوسمره به پوستری در غرفه فلسطین اشاره کرد که در آن یک خانواده فلسطینی بر ویرانه‌‌های منزل خود در نوار غزه که بر اثر حملات اسرائیل تخریب شده بود، روزه خود را افطار می‌کنند.

نسخه‌های قرآن کریم در حجم و اندازه‌های مختلف و مجسمه‌هایی از نقشه فلسطین که تمامیت ارضی این کشور را نشان می‌دهد از دیگر آثار عرضه شده در غرفه فلسطین است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار«قرآن معنای زندگی» همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه در مصلای حضرت امام خمینی( ره) در حال برپایی است.

captcha