راوی لحظه‌های شیرین در «ماه بهشت» شبکه قرآن
کد خبر: 3814808
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲

راوی لحظه‌های شیرین در «ماه بهشت» شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ویژه‌برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» شبکه قرآن شب گذشته و در نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان میزبان نویسنده کتاب خواندنی «ادواردو» بود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، ویژه‌برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان میهمان سفره‌های مخاطبان قرآنی تلویزیون است، در نوزدهمین شب ماه مبارک رمضان میزبان بهزاد دانشگر، نویسنده کتاب پرطرفدار «ادواردو» بود.
بهزاد دانشگر پیرامون این روزهای ادبیات در جهان گفت: این روزها ادبیات اختصاص به زندگی آدم‌هایی است که سیاه می‌بینند، سیاه فکر می‌کنند افسرده هستند، در حالی که خداوند می‌فرمایند: «شما شیرینی‌های زندگی را روایت کنید».
وی ادامه داد: من زندگی کسانی را روایت کردم که آن شیرینی را درک کردند و زمانی که با آن‌ها حرف می‌زنم حال من خوب می‌شود. چند کتاب را تاکنون به نگارش نوشته‌ام، قصه زندگی افرادی را به نگارش در آوردم که با خواندن قرآن حال آن‌ها خوب شده است. البته این روزها شاهد قصه زندگی افرادی هستم با سفر اربعین دگرگون شدند.
وی عنوان کرد: «موکب آمستردام»، خرده روایت‌هایی است از زائران دوردست سیدالشهدا(ع)؛ زائرانی که از اروپا به مقصد زیارت پیاده امام حسین رهسپار شده‌اند. زائرانی که امام حسین(ع) را نه در کربلا و نجف و قم و مشهد و ... بلکه در قلب اروپا یافته‌اند و دریافته‌اند که عشق حسین (ع) زمین و زمان و مکان نمی‌شناسد و چه بخواهی و چه نخواهی عالم‌گیر خواهد شد. فقط باید خود را به این دریای عظیم سپرد تا به ساحل آرامش رسید.
دانشگر درباره کتاب دختران آفتاب عنوان کرد: کتاب دختران آفتاب نیز مورد تقریظ رهبری قرار گرفت و بازخورد های خوبی داشت.«
یادآور می‌شود، «ماه بهشت» با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدوحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.
انتهای پیام

captcha