قرائت دعای جوشن‌کبیر از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)
کد خبر: 3815208
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
رادیو تهران پوشش می‌دهد؛

قرائت دعای جوشن‌کبیر از حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع)

گروه هنر ــ شبکه رادیویی تهران مراسم احیای امشب (شب ۲۳ ماه رمضان) را در قالب ویژه برنامه «پله پله تا ملاقات خدا» به صورت همزمان از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به سمع مخاطبان می‌رساند.

به گزارش ایکنا به نقل از ویژه برنامه «پله پله تا ملاقات خدا» با محوریت شب‌های قدر، اهمیت دعا و نیایش در این شب‌ها و توجه به امام زمان (عج) روی آنتن رادیو تهران می‌رود. مراسم احیای شب ۲۳ ماه مبارک رمضان با تلاوت قرآن کریم لاچینانی، قرائت دعای جوشن‌کبیر با نوای محمدبیگی و مرثیه‌سرایی ابوالفضل همایی به سمع شنوندگان می‌رسد، سخنرانی و احیاء نیز بر عهده آیت‌الله حسینی بوشهری است که به صورت مستقیم از رادیو تهران روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.
تمرکز این برنامه بر محور‌هایی همچون تقدیر الهی، کمک‌های انسانی، فضائل اخلاقی انسان‌ها و توسل به امام زمان (عج) در شب‌های قدر و انس با قرآن در شب‌های لیالی قدر است. آیتم‌های برنامه با محوریت شب‌های قدر و اهمیت دعا و نیایش در این شب‌ها و توجه به امام زمان (عج) گنجانده شده است. یاد کرد مصیبت‌ها و مظلومیت‌های امیرالمؤمنین (ع) و اهمیت راز و نیاز و گفت‌‌و‌گو و مناجات با خدا در این ویژه برنامه پیش‌بینی شده است.
هومن عرب شیرازی، تهیه‌کننده، محمد قاسمی کارشناس مذهبی، مجتبی حیدری گوینده، مریم توفیقی نویسنده، محمدرضا پاکزادیان هماهنگی، احمدرضا صدر و مهدی اسماعیلی گزارشگر از دیگر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند. ویژه برنامه «پله پله تا ملاقات خدا» ساعت ۲۲ تا ۲:۳۰ بامداد روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می‌رود.
انتهای پیام
captcha