واکنش کمیسیون حقوق بشر اسلامی به تهدید تظاهرات روز قدس لندن
کد خبر: 3815915
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

واکنش کمیسیون حقوق بشر اسلامی به تهدید تظاهرات روز قدس لندن

گروه بین‌الملل- کمیسیون حقوق بشر اسلامی (IHRC) که مقر آن در لندن است از وزیر کشور انگلیس خواست علیه یک افراطگرای صهیونیست که تهدید کرده تظاهرکنندگان روز قدس در لندن را هدف حمله قرار دهد، اقدام کند.

به گزارش ایکنا به نقل از ihrc؛ «لوران کاچودا»، سال گذشته در فیسبوک تهدید کرد که اسلحه‌­ای نیمه‌اتوماتیک را برای برخورد با تظاهرکنندگان روز قدس به همراه خودش می­ برد.

وی امسال نیز در شبکه‌های اجتماعی همان تهدید سال گذشته را تکرار کرد.

کاچودا دارای سابقه­‌ای خشونت‌­آمیز علیه فعالان و طرفداران فلسطینی­‌ها بوده و آشکارا خود را عضو «اتحادیه دفاع  یهودی» که در آمریکا یک سازمان تروریستی اعلام شده، معرفی می‌کند.

کمیسیون حقوق بشر اسلامی در تابستان سال گذشته نیز درخواستی به وزیر کشور انگلیس برای بررسی تهدیدات «کاچودا» علیه تظاهرکنندگان روز قدس فرستاد که جوابی به آن داده نشد.

با توجه به کشتار بیش از 50 نفر مسلمان در نیوزیلند و حمله مسلحانه به مسجدی در پارک فینزبری لندن توسط «دارن اسبورن» - که در ابتدا قصد حمله به شرکت‌کنندگان در تظاهرات روز قدس در سال 2017 را داشت - کمیسیون حقوق بشر اسلامی (IHRC) از چند روز پیش به دنبال پاسخ فوری وزیر کشور و پلیس انگلیس در مورد تهدیدات لوران کاچودا علیه تظاهرات روز قدس در لندن بوده است.

انتهای پیام

captcha