امکان پرداخت الکترونیک فطریه فراهم شد
کد خبر: 3816836
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
به همت سازمان بهزیستی کشور؛

امکان پرداخت الکترونیک فطریه فراهم شد

گروه فناوری اطلاعات ــ در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر، امکان پرداخت آنلاین فطریه و کفاره خانوار به همت سازمان بهزیستی کشور مهیا شد.

امکان پرداخت الکترونیکی فطریه فراهم شد

‌به گزارش ایکنا؛ بر کسی که خودش فقیر نباشد واجب است برای خود و تمام کسانی که تحت تکفل او هستند زکات فطره یا فطریه بپردازد. اگر شما هم جز کسانی هستید که دوست دارید فطریه یا کفاره خود را بدون زحمت بیرون رفتن از خانه و الکترونیکی پرداخت کنید، یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های پرداخت الکترونیک فطریه و کفاره از طریق سایت‌های معتبر است.
 
بر همین اساس سازمان بهزیستی کشور، همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و اعلام میزان فطریه از سوی دفاتر مراجع عزام تقلید سامانه پرداخت الکترونیکی فطریه را راه‌اندازی کرد.

این سامانه با هدف تسهیل پرداخت فطریه برای هموطنان داخل و سایر هموطنان خارج از کشور و بدون محدودیت زمانی و مکانی راه‌اندازی شده است. در این سامانه امکان واریز مستقیم فطریه و کفاره روزه‌داران به صورت آنلاین فراهم شده است و واریزکنندگان می‌توانند انتخاب کنند وجوهاتشان بر اساس نیت مشخص واریز شود.

علاوه بر دارندگاه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، دارندگان کارت‌های بین المللی Visa Card و Master Card نیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان بهزیستی به پرداخت زکات، کفارات و نذورات خود به مددجویان مراکز بهزیستی اقدام کنند. همچنین شماره تلفن ۸۸۵۴۱۰۱۰ نیز برای مشاوره و راهنمایی در این خصوص آماده اطلاع رسانی به هموطنان است.

جهت واریز وجوه فطریه و کفاره خود می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha