عید فطر مترو رایگان است/ آغاز کار از ساعت 5:30
کد خبر: 3816897
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

عید فطر مترو رایگان است/ آغاز کار از ساعت 5:30

گروه جامعه ــ مدیرعامل متروی تهران و حومه اعلام کرد: متروی تهران و حومه در روز عید فطر رایگان است و سرويس‌دهی از ساعت 5:30 آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، فرنوش نوبخت، نایب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و روزه‌داران و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر، گفت: شركت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در روز عید سعید فطر به ‌منظور رفاه حال شهروندان با آمادگی کامل پرسنل و استفاده حداکثری از امکانات خود، فاصله حركت قطارهای خط یک متروی تهران از هفت دقیقه به چهار دقیقه و فاصله حركت قطارها در خط دو از هفت به شش دقیقه، خط سه از ۱۲ به هفت و نیم دقیقه و در خط چهار از هشت به شش دقیقه و خط هفت از ۱۵ دقیقه به ۱۲ دقیقه كاهش می‌یابد.

نوبخت اضافه کرد: به مناسبت عید فطر و تسهیل تردد نمازگزاران این عید سرويس دهی در خطوط يک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت متروی تهران و حومه رایگان است و به منظور رفاه حال شركت‌كنندگان در نماز عید سعید فطر سرويس دهی از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به برگزاری نمازعیدفطر در مصلی امام خمینی(ره) شهروندان و نمازگزاران می‌توانند از ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلای امام خمینی(ره) جهت حضور در مراسم نماز عید استفاده كنند. در این روز تعداد حرکت قطارها نسبت به برنامه روزهای تعطیل افزایش پیدا خواهد کرد تا نمازگزاران و مسافران محترم راحت تر از این وسیله حمل و نقل ریلی درون شهری ایمن، سریع و پاک استفاده کنند.

نوبخت با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمادگی دارد تا در صورت نیاز جهت خدمات‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران قطارهای فوق العاده را در تمام خطوط اعزام کند، بیان کرد: به شهروندان گرامی توصیه می‌شود به منظور دسترسی بهتر و آسان‌تر به محل برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه مصلای امام خمینی(ره) در خط یک متروی تهران پیاده شوند.

انتهای پیام

captcha