کد خبر: 3816950
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
به مناسب فرارسیدن عید فطر؛

بانوان البرزی ۲۱۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: بانوان نیکوکار این استان ۲۱۰ میلیون تومان عیدانه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر به هموطنان سیل‌زده اهدا کردند.

بانوان البرزی 210 میلیون تومان به سیل‌زدگان کمک کردند

مریم اسماعیلی‌فرد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: پویش دلارام(آرامش دل کودکان و زنان سیل‌زده) با این عیدانه کالاهای مورد نیاز سیل‌زدگان شامل لباس، اسباب بازی، پارچه، پشه بند و رختخواب را تهیه و به مناطق سیل‌زده کشور ارسال کرد.
وی تأکید کرد: استمرار کمک‌رسانی به استان‌های سیل‌زده با توجه به مرحله بازسازی قرار داشتن استان‌های سیل زده ضروری است.
اسماعیلی‌فرد گفت: تشکل‌های مردم به همراه امور بانوان وخانواده استانداری، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، کانون های بانوان ساوجبلاغ، خیریه حضرت قائم(عج) و مؤسسه خیریه حصار در این امر نیکوکارانه مشارکت داشتند.
انتهای پیام

captcha