خودباوری و آزادی اندیشه از برکات انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3817299
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

خودباوری و آزادی اندیشه از برکات انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه زاهدان گفت: فضای امروز جامعه قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست؛ خودباوری، آزادی اندیشه، گسترش فضای معنوی، دین خواهی، گرایش جوانان به مساجد، دین، اعتکاف و نمازهای جمعه از برکات انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان صبح امروز، چهارشنبه 15 خردادماه در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه تدبیر و رشادت‌های امام راحل(ره) و جانبازی‌های ملت انقلابی ایران بود.
وی ادامه داد: در دوران سیاه طاغوت که کشور سر تا پا وابسته و سر سپرده غرب بود، امام خمینی(ره) بپا خاست و کشور را از اسارت و وابستگی رهایی بخشید؛ امروز می‌بینیم که ایران اسلامی روی پای خود ایستاده و به استقلال رسیده است.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: ملت ایران امروز نیز پشتیبان ولی فقیه هستند و با افتخار، راه شهدا و امام شهدا را ادامه می‌دهند.
وی افزود: در طول چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی همواره شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی ایران اسلامی بوده و هستیم؛ پیشرفت‌های کشورمان در صنایع مختلف از جمله صنعت هوا فضا، صنعت دفاعی، پتروشیمی و کشاورزی غیرقابل انکار است.
محامی اظهار کرد: از لحاظ فرهنگی و معنوی نیز فضای امروز جامعه قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست؛ خودباوری، آزادی اندیشه، گسترش فضای معنوی، دین خواهی، گرایش جوانان به مساجد، دین، اعتکاف و نمازهای جمعه از برکات انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: امروز به برکت انقلاب، جامعه مؤمن، ولایی و متعهد ایرانی می‌تواند با اتکاء به عنایت الهی و بهره بردن از داشته‌های استثنایی خود، برجسته‌ترین نقش در احیاء مجدد ارزش‌های انسانی و هدایت معنوی جهان به سوی تکامل و تعالی را بر عهده داشته باشد.

انتهای پیام

captcha