تبعیت از ولایت؛ سدی پولادین در برابر نفوذ دشمن
کد خبر: 3817517
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
امام جمعه کوهبنان بیان کرد؛

تبعیت از ولایت؛ سدی پولادین در برابر نفوذ دشمن

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام عباس جعفری گفت: همواره باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا سدی پولادین و نفوذناپذیر در برابر نفوذ دشمنان ایجاد کنیم.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 17 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: ۲۰ خرداد، سالروز شهادت آیت‌الله سعیدی از یاران مخلص حضرت امام(ره) است که در سال 49 زمانی که رژیم ستم‌شاهی خباثت خود را به اوج رساند، مظلومانه زیر شکنجه‌ها به شهادت رسید.
وی تأکید کرد: ایشان شخصیتی عالم، فعال، پرکار و وارسته بود که در راستای کمک به دوستان انقلاب و حضرت امام(ره) به شهادت رسید؛ البته در روز ۲۰ خردادماه، بنی‌صدر ملعون از سمت خود خلع شد چراکه او مأمور استکبار و خائن به ملت و رزمندگان بود.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: دشمنان همچنان در صدد نفوذ هستند، باید چشمانی نافذ وجود داشته باشد تا کارها با حساسیت و ظرافت رصد و جلوی نفوذ گرفته شود.
وی تأکید کرد: همواره باید گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم تا سدی پولادین و نفوذناپذیر در برابر نفوذ دشمنان ایجاد کنیم.
حجت‌الاسلام جعفری اظهار کرد: باید از صنایع دستی حمایت شود و همواره در صدد احیای آنها باشیم و به کودکان خصوصاً بد‌سرپرست‌ها توجه شود تا کارهای سخت بر آنان تحمیل نشود.
وی با استناد به کلام مقام ‌معظم رهبری به ایستادگی در برابر موانع و مشکلات، گفت: حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت کردند باید در برابر تهدیدها ایستاد و در برابر تحریم‌ها کوتاه نیاییم؛ باید نگاه به داخل باشد و تقویت تولید داخلی را در رأس ‌کارها قرار دهیم.
خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد: با گفت‌وگوی مستقیم بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود. لذا، مردم برای حل مشکلات شهر باید با اعضای شورای شهر و مسئولان اجرایی و قضایی مسائل خود را در میان بگذارند. 
نامجو‌ کوهبنانی
انتهای پیام
captcha