پاسخ مدیرعامل اتحادیه قرآنی فارس درباره عدم تخصیص بودجه‌های قرآنی
کد خبر: 3817797
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

پاسخ مدیرعامل اتحادیه قرآنی فارس درباره عدم تخصیص بودجه‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشكل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت فارس علت عدم تخصیص بودجه قرآنی در سال گذشته را تسویه حساب نكردن مدیران قبلی اين اتحادیه اعلام كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، طی روزهای گذشته بود كه احمدرضا نداف، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به ایكنا اعلام كرد كه مبلغ 172 میلیون تومان بودجه قرآنی مربوط به سال گذشته به استان فارس اختصاص یافته است اما به دلیل عدم ارائه گزارش اتحادیه تشكل‌های قرآنی استان این بودجه بلوكه شده و هنوز توزیع نشده است.
در این رابطه به سراغ محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشكل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت فارس رفتیم تا پاسخ وی را در این زمینه بدانیم كه در این رابطه گفت: هرچه اطلاعات و اسناد لازم بوده است را در اختیار اداره‌كل ارشاد فارس قرار داده‌ایم.
وی افزود: مشكلی كه باعث شده است تا بودجه قرآنی سال گذشته اختصاص نیابد، عدم تسویه حساب مالی مدیران قبلی اتحادیه است كه باید برای رفع این مشكل حتماً اقدام كنند.
اسلامی ادامه داد: مقداری از بودجه 175 میلیون تومان مربوط به سال 93 توسط مدیران قبلی اتحادیه به مؤسسات قرآنی استان پرداخت شد و هنوز هم مقداری مانده است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشكل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت فارس با بیان اینكه از بودجه قبلی هنوز 40 میلیون تومان در حساب اتحادیه مانده است كه باید به مؤسسات تخصیص یابد، گفت: اصل موضوع این است وگرنه هرچه اطلاعات مربوط به اكنون و قبل بوده است در اختیار اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس قرار داده‌ایم.
انتهای پیام

captcha