همایش «امام(ره) و مردم» در هند + عکس
کد خبر: 3818097
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

همایش «امام(ره) و مردم» در هند + عکس

گروه بین‌الملل ــ همایش «امام(ره) و مردم» با حضور دوستداران و علاقمندان به امام خمینی و انقلاب اسلامی در شهر «کارگیل» هند برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هند؛ این همایش دیروز 19 خرداد (9 ژوئن) در کارگیل شهری شیعه نشین در شمالی‌ترین بخش شبه قاره هند، برگزار شد و شرکت‌کنندگان در این مراسم یاد و خاطره امام خمینی(ره) را گرامی داشتند.

برخی شخصیت‌های شاخص ایرانی نیز در این مراسم شرکت داشتند که از آن جمله می‌توان به حجت‌الاسلام محمدرضا صالح مدیر نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در هند)، احسان‌الله شکراللهی رئیس مرکز تحقیقات زبان فارسی در دهلی‌نو و نماینده بنیاد سعدی)، مهدی خواجه‌پیری مؤسس و رئیس مرکز میکروفیلم نور در دهلی‌نو و حسین خوریانی معاون امور مالی نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه و علمای لداخ منطقه‌ای واقع در شمالی‌ترین بخش هند و در منطقه جامو و کشمیر اشاره کرد.

مردم کارگیل در این برنامه از مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر دشمنی‌ها و تحریم‌های استکبار جهانی تجلیل و بر ادامه راه بنیانگذار انقلاب اسلامی تأکید کردند‌.

گفتنی است؛ مردم کارگیل بیش از 800 سال است که به مذهب تشیع درآمده‌ و با پیروزی انقلاب اسلامی پیرو مکتب امام خمینی(ره) شدند.

برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی در هند

برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی در هند

انتهای پیام

captcha