توئیت فعال سیاسی کویت درباره پاسخ رهبری به ترامپ + عکس
کد خبر: 3819281
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

توئیت فعال سیاسی کویت درباره پاسخ رهبری به ترامپ + عکس

گروه بین‌الملل ـ فیصل الدویسان، نماینده پیشین پارلمان کویت، با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر به پاسخ عزتمندانه مقام معظم رهبری به پیغام ترامپ، که از سوی نخست‌وزیر ژاپن مطرح شد، پرداخت.

به گزارش ایکنا به نقل از شبکه‌های اجتماعی؛ پاسخ حکیمانه و قدرتمندانه مقام معظم رهبری به پیغام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، که از سوی نخست‌‌وزیر ژاپن مطرح شد، با انتشار توئیت جالب فیصل الدویسان، نماینده سابق پارلمان کویت، همراه بود.
 
مقام معظم رهبری در دیدار با «شینزو آبه»، نخست‌وزیر ژاپن، که روز پنجشنبه، 23 خردادماه انجام شد، اظهار کردند: «من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.»

فیصل الدویسان در خصوص سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار نخست‌وزیر ژاپن در توئیتر نوشت: «دیروز عبیدالله ابن زیاد به امام حسین(ع) در کربلا نامه نوشت و به عمرسعد داد تا امام جوابش را بدهد و امام فرمود: «جوابی برای او ندارم» و امروز تاریخ تکرار شد؛ [آیت‌الله] خامنه‌ای گفت: «جوابی به او نمی‌دهم.»
 
احمد الملیفی، وزیر پیشین دادگستری کشور کویت، نیز که چندین دوره نماینده پارلمان این کشور بود، در حساب خود در شبکه اجتماعی توئیتر سخنان مقام معظم رهبری را تحسین کرد.
 
وی در توئیتی نوشت: «فارغ از موضع در قبال سیاست ایران در منطقه، ملت ایران باید به وجود چنین رهبری در سطح بین‌المللی افتخار کند. ترامپ جز این زبان را نمی‌فهمد و فقط به گوینده آن احترام می‌گذارد.»

توصیف جالب نماینده کویتی از پاسخ رهبر انقلاب به ترامپ + عکس
 
توصیف جالب نماینده کویتی از پاسخ رهبر انقلاب به ترامپ + عکس
یادآوری می‌شود، پاسخ عزتمندانه مقام معظم رهبری به پیغام رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر این که وی را شایسته تبادل پیام نمی‌داند، بازتاب گسترده‌ای در محافل رسانه‌های جهان داشته است.
 
انتهای پیام
captcha