آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «میراث مکتوب رضوی» در یزد
کد خبر: 3820940
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
31 خرداد؛

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «میراث مکتوب رضوی» در یزد

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از پایان خردادماه، به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره «میراث مکتوب رضوی» در این استان خبر داد.

پایان خرداد ماه،آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره میراث مکتوب رضویبه گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: بنیاد امام رضا (ع) با همکاری موسسه خانه کتاب، دبیرخانه جایزه کتاب سال و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، نخستین جشنواره میراث مکتوب رضوی را برگزار می‌کند.

جوادیان‌زاده هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی آثار برتر شامل کتاب، پایان‌نامه و مقاله با موضوع امام رضا (ع) و سیره و فرهنگ رضوی بیان و ایجاد جریان مستمر و پویا برای بسط و گسترش سیره و معارف رضوی در آثار مکتوب را از دیگر اهداف این جشنواره بیان کرد.

وی افزود: بهره‌مندی از تجربیات و نظرات نخبگان حوزوی، دانشگاهی، فرهنگی و هنری در زمینه فرهنگ رضوی نیز هدف دیگر این جشنواره است و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان خردادماه جاری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیرکل کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بخش کتاب جشنواره در دو گروه کودک و نوجوان و بزرگسال با محورهای معارف رضوی، زیارت، ادبیات داستانی، شعر نو و کلاسیک، هنر، تاریخ و مردم شناسی برنامه‌ریزی شده است.

جوادیان زاده مطرح کرد:پایان نامه‌های ارسالی به این جشنواره در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاهی یا سطوح 3 و 4 حوزوی که در موضوعات یاد شده تا پایان سال 1397 دفاع شده باشند، حق شرکت دارند و از سوی دیگر مقالات ارسالی نیز باید طی سال‌های 1357 تا 1397 به صورت چاپی یا الکترونیکی در مجلات علمی- پژوهشی، علمی –ترویجی و تخصصی منتشر شده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی تارنمای جشنواره www.ketabsal.ir مراجعه کنند.

جوادیان‌زاده یادآور شد: آیین پایانی این جشنواره در آبان ماه سال جاری همزمان با هفته کتاب، در پایتخت کتاب ایران شهر یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha