حضور 800 نفری فعالان قرآنی کردستان در همایش بزرگ قرآنیان
کد خبر: 3822086
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

حضور 800 نفری فعالان قرآنی کردستان در همایش بزرگ قرآنیان

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان گفت: مقدمات برگزاری این همایش به منظور تکریم و تجلیل از مروجان و حافظان و هنرمندان، مفسران و مرتلین قرآنی پیش‌بینی شده است و قریب به ٨٠٠ نفر در این همایش حضور خواهند یافت.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان امروز، سوم خردادماه در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان کردستان با اشاره به برنامه‌های شورای توسعه فرهنگی قرآن در استان اظهار کرد: به فرموده امام راحل قرآن کریم کتاب انقلاب ماست و جمهوری اسلامی و انقلاب ما براساس قرآن کریم شکل گرفته است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی با عزم و اراده ملی برای برگزاری همایش بزرگ قرآنیان پای کار باشند و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ قرآنی همکاری کنند.

حجت‌الاسلام سادات با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام رهبری هزینه برای قرآن اسراف نیست، افزود: شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی چند سالی است که در استان فعال شده و امسال نیز در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های خوبی در حوزه قرآنی انجام شده است.

وی عنوان کرد: برگزاری ویژه برنامه ضیافت نور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، هجدهمین نمایشگاه آثار علوم قرآنی در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای سنندج، جزء خوانی‌ها و محافل قرآنی و کارگاههای تفسیری از جمله برنامه‌هایی بود که در ایام ماه مبارک رمضان در کردستان برگزار شد.

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان از برگزاری همایش بزرگ قرآنیان استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رویداد قرآنی و معنوی در هجدهم تیرماه امسال به همت شورای توسعه فرهنگ قرآنی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: مقدمات برگزاری این همایش به منظور تکریم و تجلیل از مروجان و حافظان و هنرمندان، مفسران و مرتلین قرآنی پیش بینی شده است و قریب به ٨٠٠ نفر در این همایش حضور خواهند یافت.

حجت‌الاسلام سادات یادآور شد: نیاز است ارگان‌های فرهنگی با عزم و اراده ملی در راستای برگزاری این همایش بزرگ که با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود، همکاری کنند تا این مراسم به نحو شایسته در استان برگزار شود.
انتهای پیام

captcha