نگاه جهادی به انجام فعالیت‌های قرآنی ضروری است
کد خبر: 3822588
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

نگاه جهادی به انجام فعالیت‌های قرآنی ضروری است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز استفاده از ظرفیت‌های مردمی در انجام فعالیت‌های قرآنی مورد تأکید و نگاه جهادی در این راستا امری ضروری است.

فاطمه گرکانی، استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: امروز استفاده از ظرفیت‌های مردمی در انجام فعالیت‌های قرآنی امری مورد تأکید است.
وی افزود: نهادها و سازمان‌های فرهنگی ـ قرآنی باید به ظرفیت مردم در مسیر انجام فعالیت‌های قرآنی توجه داشته باشند و این امر باید مود توجه جدی قرار بگیرد.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در انجام کار و فعالیت قرآنی باید نگاه جهادی سرلوحه باشد.
گرکانی با اشاره به اینکه نباید از ضرورت توجه به انجام فعالیت‌های جهادی در راستای یاد شده غافل بود، افزود: فعالیت جهادی در راستای انجام فعالیت‌های قرآنی عاملی اثرگذار است و اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی در جامعه را دوچندان می‌کند.
وی اظهار کرد: باید بین انجام فعالیت‌های قرآنی و کار جهادی پلی ایجاد کنیم و سعی در تربیت نیروهای قرآنی با تفکر جهادی در جامعه داشته باشیم.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: کار جهادی در حوزه فعالیت‌های قرآنی منجر به شناسایی نیازهای روز و اجتماعی این عرصه در جامعه خواهد شد.
گرگانی با اشاره به برخی از برنامه‌های ادارات و سازمان‌های قرآنی در راستای یاد شده افزود: سازمان‌ها و ادارات قرآنی باید از تصدی‌گری پرهیز و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را در تمامی برنامه‌های خود دنبال کنند.
انتهای پیام

captcha