آموزه‌های دینی با عقل و منطق به جوانان منتقل شود
کد خبر: 3822671
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

آموزه‌های دینی با عقل و منطق به جوانان منتقل شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هرچه بتوانیم آموزه‌های دینی را با عقل و منطق به نوجوانان و جوانان منتقل کنیم قطعاً در آن زمینه موفق‌تر خواهیم بود.

آموزه‌های دینی با عقل و منطق به جوانان منتقل شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 5 تیرماه در جمع اعضای جمعیت بانوان فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگ دینی استان اظهار کرد: در عصری زندگی می‌کنیم که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود و دسترسی یه انواع اطلاعات در کمترین زمان ممکن است.

وی تنها مشکل موجود این عصر را سردرگمی در صحت و درستی اخبار دانست و بیان کرد: در چنین شرایطی صاحبان خرد می‌توانند با تفکر و تحقیق درست را از نادرست تشخیص دهند.

حسینی‌کوهستانی بر لزوم تقویت قدرت عقلانیت در جامعه تأکید کرد و افزود: در عصر حاضر شبکه تبلیغی باید مروجان دین بر محور منطق و عقل ‌بین نوجوانان و جوانان باشند.

وی با بیان اینکه همه پیامبران هم به دنبال تقویت قدرت تفکر و تعقل ‌بین قوم خود بوده‌اند، اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که باید از هر وسیله و روش معقول و مشروعی در جهت تبلیغ دین بهره ببریم.

حسینی‌کوهستانی افزود: معارف دینی برای انسان‌ها حیات بخش است فقط باید در انتخاب قالب و روش آن برای ارائه به نسل جدید دقت لازم صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ما در آیین خود از نظر منبع با هیچ کمبودی مواجه نیستیم، گفت: هر چه بتوانیم آموزه‌های دینی را با عقل و منطق به نوجوانان و جوانان منتقل کنیم قطعاً در آن زمینه موفق‌تر خواهیم بود.

انتهای پیام

captcha