20 تیر؛ مهلت ثبت نام طلاب در طرح کشوری «ولایت»
کد خبر: 3823185
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

20 تیر؛ مهلت ثبت نام طلاب در طرح کشوری «ولایت»

کانون خبرنگاران نبأ ــ ثبت نام در طرح کشوری «ولایت» ویژه طلاب که به میزبانی مشهد مقدس برگزار خواهد شد، تا 20 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ثبت نام دوره آموزشی «طرح ولایت» ویژه طلاب سراسر کشور آغاز شده است و تا 20 تیرماه ادامه می‌یابد.

این دوره از 13 مردادماه به مدت چهل روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود. ثبت نام از طریق سایت login.ismc.ir صورت می‌گیرد و به دلیل محدودیت اولویت با اساتید و طلاب سطوح عالی است.

20 تیر؛ مهلت ثبت نام طلاب در طرح کشوری «ولایت»

گفتنی است، بنابر تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت فراگیری طرح ولایت، برگزاری این دوره توسط ستاد نظامات فکری حوزه‌های علمیه و تخت اشراف آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به تصویب رسید.

این دوره(طرح ولایت) یک اعتکاف علمی، معنوی ۴۰ روزه در مشهد مقدس است، که هرساله جمع زیادی از نخبگان حوزوی سراسر کشور در آن شرکت دارند. محتوای این دوره شامل ۶ کتاب تحت عناوین معرفت‌شناسی، خداشناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست است که جهان‌بینی و ایدئولوژی اسلام ناب را بر اساس مبانی مستحکم عقلی تبیین می‌کند.

امتیاز بی‌نظیر این حلقات مبنایی و فلسفی(مجموعه ۶ کتاب) تصحیح، تقویت و هدایت بنیان فکری طلاب بر اساس «نگرش نظام‌مند و ارگانیک» جهت تضمین آینده دینی، علمی، سیاسی و همچنین شناخت عمیق نسبت به مکاتب انحرافی غرب و پاسخ علمی دقیق به شبهات موجود در محافل اجتماعی روز است.

آمنه اسلامی

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نواب بنی اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۵
1
1
سلام
خواهشی که داریم یکم زود تر برگزار بشه تعداد زیادی به همین دلیل نمی توانند در طرح شرکت کنند . ما میگیم عوض اینکه صحبت کنید و غیبت هارو مجاز کنید . صحبت کنید که از 15 یا 20 تیر ماه طرح شروع بشه به همه کسانی که شایستگی دارن در این طرح شرکت ککند و بی بهره نمانند . ولی اگر قرار بر این باشه که از 13 مرداد برگزار بشه تداخل داره با شروع حوزه بلافاصله باید سر کلاس بریم جای استراحتی هم برای بچه ها نیست و مخصوصا طلبه هایی که باید برای درس به شهرهای دیگربروند یعنی چند ماه طول میکشه که خانوانواده ااش را ببیند .
از شما خواهش میکنیم که زود تر برگزار بشه .
دعا گوی شما هستیم و شما هم برای ما دعا کنید .
از طرح تعداد زیادی از طلبه ها که دوست دارن در طرح شرکت کنند اما نمیتوانند .............
با تشکر .
captcha