ساخت 6 مدرسه در مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3823604
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
حیدری خبرداد:

ساخت 6 مدرسه در مناطق سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان، گفت: با تعمیر و ساخت شش مدرسه در شهرستان پلدختر تا مهرماه امسال می‌توانیم مدارس را به‌صورت دو شیفتی دایر کنیم.

ساخت 6مدرسه در مناطق سیل‌زده لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان، دوشنبه، دهم تیرماه، در جلسه با پیمانکاران برای تعمیر و ساخت مدارس سیل‌زده استان لرستان، گفت: با تعمیر و ساخت شش مدرسه در شهرستان پلدختر تا مهرماه امسال می‌توانیم مدارس را به‌صورت دو شیفتی دایر کنیم.
وی با تأکید بر این‌که در برخی روستاها که فقط یک مدرسه داشته و در سیل اخیر نیز تخریب شده، کار ما به مراتب خطیرتر و مهم‌تر است، عنوان کرد: فرق اساسی سیل لرستان با دیگر استان‌ها در ناگهانی ‌بودن آن بود.
حیدری ادامه داد: سیل لرستان طوفانی بود اما در استان‌های دیگر سیل به‌صورت آب‌گرفتگی اتفاق افتاد، در نتیجه حجم عظیم آبی که به‌صورت ناگهانی وارد ساختمان‌ها شد موجب بروز خسارات فراوانی به زیر ساخت‌ها شد.
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان عنوان کرد: انتظار ما از پیمانکاران به‌عنوان همکار و معتمد نوسازی مدارس این است که تا مهرماه امسال مدارسی را که تعمیر یا ساخت آن‌را به‌عهده گرفته‌اند بتوانند در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند.
وی با اشاره به این‌که از لحاظ اعتباری برای ساخت مدارس مناطق سیل‌زده مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار کرد: تنها دغدغه ما افتتاح مدرسه در زمان تعریف شده‌ است.

انتهای پیام

captcha