توانمندسازی محرومان اقدامی مؤثر در سال رونق تولید است
کد خبر: 3823809
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

توانمندسازی محرومان اقدامی مؤثر در سال رونق تولید است

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به محرومان و کمک به توانمندسازی آن‌ها از مهم‌ترین اقدامات در سال رونق تولید است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از سایت خبری کمیته امداد‌، علی ابراهیمی‌، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران کمیته امداد استان گفت: خدمت به محرومان و کمک به توانمندسازی آن‌ها از مهم‌ترین اقدامات در سال رونق تولید است که خوشبختانه با جدیت پیگیری می‌شود.

وی عملکرد کمیته امداد در مناطق محروم را مناسب دانست و افزود: پس از سفر مهندس فتاح به استان مرکزی کمیته امداد بخش زالیان مستقل شد و رسیدگی به محرومان در این منطقه به شکل مناسب‌تری انجام می‌شود. 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: با افزایش خدمات کمیته امداد درمناطق محروم روند خودکفایی خانواده‌ها و کمک به اقشار کم‌بضاعت در این مناطق افزایش یابد.

قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز گفت: بررسی وضعیت نیازمندان به خصوص در مناطق محروم و بررسی میزان اثر‌بخشی فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته امداد از اهداف برگزاری شورای مدیران در شهرستان‌ها و دیدار با مددجویان تحت حمایت است.

وی افزود: تلاش در جهت رفع محرومیت و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های کمیته امداد در سال رونق تولید است و دیدار با مددجویان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد به منظور بررسی وضعیت نیازمندی و شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای مددجویان تحت حمایت از برنامه‌هایی است که در طول سال انجام می‌شود.

موسی‌نژاد شیب خدمات کمیته امداد را به سمت مناطق محروم دانست و اظهارکرد: 30 درصد فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد در بخش زالیان به نسبت سنوات گذشته افزایش می‌یابد.

مدیر‌کل کمیته امداد استان در پایان ابراز امیدواری کرد: با افزایش اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با سرعت بیشتری انجام ‌می‌شود.

انتهای پیام

captcha