امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه‌های الکوثر و النعیم
کد خبر: 3824839
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه‌های الکوثر و النعیم

گروه بین‌الملل ــ در دیدار رؤسای شبکه‌های «الکوثر» ایران و «النعیم» عراق که به امضای تفاهم‌نامه همکاری منجر شد،‌ بر تولید برنامه‌های تلویزیونی با رویکرد ارتقای اخلاق و فرهنگ ارزشی تأکید شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه الکوثر؛ دو شبکه جهانی النعیم و الکوثر، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.

امضای این تفاهم‌نامه در راستای حمایت از حرکت هدفمند رسانه‌ای برای دستیابی به اهداف والای مورد نظر هر دو شبکه در سفر مازن حمدان المالکی، مدیر شبکه النعیم به ایران و در دیدار با مرتضی شمسی، مدیر شبکه جهانی الکوثر صورت گرفت.

در این یادداشت تفاهم، بر ایجاد روابط دائمی دوجانبه و توسعه همکاری مشترک در تولید انواع برنامه‌های تلویزیونی و همچنین تسهیل کار عوامل برنامه‌ساز دو شبکه و امکان تبادل اطلاعات آنها در عراق و ایران تأکید شده است.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شبکه‌های الکوثر و النعیم

همچنین این تفاهم‌نامه بر ارائه خدمات توسعه در زمینه تهیه و ارائه برنامه‌های تلویزیونی و نیز عکاسی، کارگردانی و دیگر تخصص‌های رسانه‌ای که پیشرفت تخصص کارکنان هر دو رسانه را همگام با پیشرفت‌های رسانه‌ای جهان تضمین می‌کند، سفارش کرده و برای تولید برنامه‌های تلویزیونی و سریال‌های فاخر متناسب با رویکرد ارتقای اخلاق و فرهنگ ارزشی بینندگان که برگرفته از دستورات پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) است، تأکید دارد.

یادآور می‌شود، شبکه تلویزیونی النعیم از اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی و یکی از شبکه‌های پربیننده تلویزیونی بین‌المللی کشور عراق است.

انتهای پیام

captcha