برگزاری شب‌های فرهنگ در کیش
کد خبر: 3825079
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

برگزاری شب‌های فرهنگ در کیش

گروه ادب ــ ‌شب رسانه‌ها از سلسله شب‌های فرهنگ روز دوشنبه، 17 تیرماه با حضور اساتید و اصحاب رسانه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد کیش، محمود اسعدی، دبیر علمی سلسله برنامه‌های چهره‌های ماندگار از اجرای طرح شب‌های فرهنگ در جزیره کیش خبر داد و گفت: طرح شب‌های فرهنگ با هدف بزرگداشت مفاخر و نام‌آوران علم و فرهنگ و هنر شامل نشست‌های فصلی، ماهانه و یا دو هفتگی در کیش است که زمینه گفت‌وگو و تعامل مهم‌ترین چهره‌های علمی، فرهنگی و هنری را فراهم می‌کند.

 اسعدی افزود: شب رسانه‌ها نخستین برنامه از طرح شب‌های فرهنگ است که برای فرهنگ‌سازی و آشنایی با چهره‌های ماندگار دوشنبه 17 تیرماه، ساعت 18 در کیش با حضور اساتید و اصحاب رسانه در خانه فرهنگ و هنر لبخند برگزار می‌شود و عموم ساکنان کیش و گردشگران می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزشی، برنامه‌های مشترک با دیگر کشورها و پاتوق ادبی و هنری چون شب‌های داستان، فلسفه، دین و عرفان، برگزاری روزهای ملی چون روز خیام، حافظ، سعدی، عطار و فردوسی  از جمله بخش‌های مختلف طرح شب‌های فرهنگ در کیش است که علاقه‌مندان به هر موضوع می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند و یا پیشنهاد دهنده برگزاری یک شب فرهنگی باشند.

یادآور می‌شود، امسال 25 فروردین نیز مراسم گرامیداشت روز ملی عطار نیشابوری، با سخنرانی غلامحسین ابراهیمی دینانی یکی از چهره‌های ماندگار فلسفه و ادبیات در هتل ترنج جزیره کیش برگزار ‌شد.

انتهای پیام

 

captcha