بیانیه گام دوم انقلاب؛ بشارت آینده‌ای درخشان برای جوانان
کد خبر: 3825433
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

بیانیه گام دوم انقلاب؛ بشارت آینده‌ای درخشان برای جوانان

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در رفع چالش‌ها و موانع پیش‌روی نسل جوان جامعه و عبور آن‌ها از بحران‌های احتمالی مهم و اثرگذار دانست و گفت: این بیانیه بشارت آینده‌ای درخشان برای جوانان است.

بیانیه گام دوم انقلاب؛ بشارت آینده‌ای درخشان برای جوانان

حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را ایجاد تحول فرهنگی و راهبری نسل جوان جامعه دانست.

وی تأکید کرد: با همکاری نهادهای فرهنگی به‌ویژه آموزش و پرورش می‌توان گام‌های اثرگذاری در راستای تبیین بیانه گام دوم انقلاب اسلامی برای نسل جوان جامعه برداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی ویژه اقشار تأثیرگذار را یکی دیگر از اقدامات مهم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی برشمرد.

ولایی‌برحق گفت: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در شناخت ظرفیت‌های بالقوه جامعه اسلامی و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها به منظور رفع مشکلات و موانع در کشور مهم و اثرگذار است.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هموار کردن مسیر رسیدن به قله‌های پیشرفت، سازندگی و خودکفایی در کشور است که باید بین آحاد مردم به‌ویژه جوانان تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را در رفع چالش‌ها و موانع پیش روی نسل جوان جامعه و عبور آن‌ها از بحران‌های احتمالی مهم و اثرگذار دانست و گفت: این بیانیه بشارت آینده‌ای درخشان برای جوانان است.
انتهای پیام

captcha