راهنمای جامع زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)+ دانلود
کد خبر: 3827056
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

راهنمای جامع زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ رضوان، عنوان نرم‌افزاری است که آستان قدس رضوی آن را برای زائران امام رضا(ع) و البته تمام شیعیان، طراحی کرده است، که خدمات بسیاری از جمله دریافت غذای متبرک حضرتی، جوایز و پخش زنده صحن‌های حرم مطهر را ارائه می‌کند.

‌به گزارش ایکنا؛ رضوان نام یک نرم‌افزار ایرانی کاربردی از مرکز فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی است که به عنوان یک راهنمای جامع جهت زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) معرفی می‌شود.
 
این نرم‌افزار در واقع یک جعبه ابزار مفید و کاربردی برای زائران مشهد مقدس و کسانی است که ضمن سفر به حرم رضوی، به دنبال یک جعبه ابزار حرفه‌ای جهت دسترسی به اطلاعات مورد نیاز در زمان زیارت حرم امام رضا(ع) هستند.

این نرم‌افزار جامع و کاربردی، دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و زیباست که کاربران مختلف، برای کار با آن و بهره‌مندی از امکاناتش هیچ مشکلی نخواهند داشت. اپلیکیشن رضوان، جامع‌ترین نقشه مورد انتظار شما در زمان زیارت حرم مقدس امام رضا(ع) را برایتان فراهم می‌کند تا در هر لحظه، از موقعیت فعلی خود مطلع باشید. علاوه بر این، زائران می‌توانند با بهره‌گیری از دروازه امن پرداخت این نرم‌افزار، نذورات و خیرات مورد نظر خود را به آسانی پرداخت کنند.
 
تصویر مرتبط

یکی از قابلیت‌های جالب این برنامه پخش آنلاین حرم مطهر رضوی است و اگر حتی به هر دلیلی شرایط سفر به مشهد مقدس را نداشته و دل‌تنگ زیارت هستید، می‌توانید با استفاده از برنامه رضوان، حرم مطهر رضوی را به صورت پخش زنده مشاهده کنید.

این نرم‌افزار دو بخش فوق‌العاده جذاب دارد. بخش اول دریافت غذای متبرک حضرتی است. در این بخش باید حتما در شهر مشهد و در محدوده حرم شریف آن حضرت حضور داشته باشید. یعنی نرم‌افزار از شما می‌خواهد تا GPS گوشی خود را روشن کنید. پس از مطمئن شدن از حضور شما در حرم، در لیست قرعه‌کشی هفتگی قرار می‌گیرید.
تصویر مرتبط

بخش جذاب دوم که تلاش و پشتکار شما رو می‌طلبد، همراهی است. در این بخش به ازای فعالیت‌های مختلف مثل ارسال نرم‌افزار برای دیگران، خواندن و اشتراک ادعیه برای سایرین و پرداخت نذورات، امتیاز می‌گیرید. بعد از کسب امتیاز می‌توانید جوایز مشخصی را از سوی آستان قدس رضوی دریافت کنید.

برخی از ویژگی‌های نرم‌افزار رضوان شامل قابلیت تعریف گروه همراهان برای زائرین مسافر و تعیین مکان و زمان برای بازگشت از زیارت، دارا بودن کامل‌ترین نقشه شهر مشهد، دارا بودن ادعیه منتخب زیارت امام رضا(ع)، امکان پرداخت اینترنتی خیرات و نذورات، تماشای آنلاین و زنده حرم مطهر رضوی و ثبت نام برای دریافت غذای متبرک حضرتی اشاره کرد.
 
تصویر مرتبط

این نرم‌افزار مذهبی توسط مرکز فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی تهیه شده است و نزدیک به دو مگابایت حجم دارد. هم‌اکنون می‌توانید نرم‌افزار رضوان را برای اندروید با لینک مستقیم از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام
captcha