هراس دشمنان اسلام از اتحاد بین مسلمانان است
کد خبر: 3827896
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

هراس دشمنان اسلام از اتحاد بین مسلمانان است

گروه سیاسی ــ مسئول و سخنران تشکیلات تحقیقاتی میثاق‌الله گفت: هراس دشمنان اسلام از روشنگری جوانان و اتحاد بین مسلمانان است و اقدامات آمریکایی‌ها و دشمنان قسم‌خورده مسلمانان و ایجاد فرقه‌های نوظهور و نشر شبهه‌های فراوان میان مسلمانان بخصوص جوانان خود نشانه هراس آن‌هاست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، نشست فعالان فرهنگی تشکیلات تحقیقاتی میثاق‌الله در باشگاه دختران مسجد حمزه سیدالشهدا امروز چهارشنبه، ۲۶ تیرماه با هدف بررسی مبانی مقدماتی مهدویت برگزار شد.

در حاشیه این نشست امیرمحمد رضایی زارعی، سخنران تشکیلات تحقیقاتی میثاق‌الله، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: تمام ادیان الهی و حتی برخی ادیان غیر الهی درباره این موضوع که عدالت در جهان برقرار نمی‌شود مگر در پایان دوران نبردی سهمگین بین نیروهای خیر و شر صورت بگیرد اتفاق‌نظر دارند.

وی با بیان اینکه این نبرد در اسلام با نبرد قرقیسا و در میان اهل کتاب با نام نبرد آرماگدون یاد می‌شود، افزود: خداوند متعال به بنی‌اسرائیل از نیل تا فرات را وعده داده است، اما بسیاری باور دارند که این وعده تنها محدود به قوم یهود نیست؛ چراکه قوم یهود یک دوازدهم قوم بنی‌اسرائیل و قوم اسحاق یک‌هشتم قوم ابراهیم است و وعده نیل تا فرات به فرزندان صالح حضرت ابراهیم داده‌ شده است.

زارعی در پایان گفت: متأسفانه فرقه‌های زیادی هستند که در کشور فعالیت می‌کنند و جریان‌های مهدویت انحرافی را بین جوانان ترویج و نشر می‌دهند که در حقیقت جزئی از جورچین دشمن هستند و دقیقاً منطبق بر خواسته‌های دشمنان اسلام خصوصاً صهیونیست‌ها عمل می‌کنند و معتقدند برای ظهور حتماً باید جنگ هسته‌ای و اتمی در محل آرماگدون واقع شود به همین دلیل در فرقه‌های خود به‌دنبال زمینه‌سازی برای این نبرد عظیم خیر و شر هستند.

وی در ادامه افزود: جهت روشنگری و آگاه‌سازی و جلوگیری از انحرافات و فرقه‌های نوظهور و آگاه‌سازی جوانان روز‌های دوشنبه به‌صورت هفتگی پیرامون مباحث مهدویت در مسجد حمزه سیدالشهدا بندرعباس برگزار می‌شود و از تمامی جوانان ولایت‌مدار هرمزگانی دعوت می‌کنم در این جلسات شرکت کنند.

این فعال فرهنگی در پایان گفت: هراس دشمنان اسلام از روشنگری جوانان و اتحاد بین مسلمانان است و اقدامات آمریکایی‌ها و دشمنان قسم‌خورده مسلمانان و ایجاد فرقه‌های نوظهور و نشر شبهه‌های فراوان میان مسلمانان بخصوص جوانان خود نشانه هراس آن‌ها است.

انتهای پیام

captcha