سید نجیب حسینی مسئول اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در وزارت کشور شد
کد خبر: 3828049
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰

سید نجیب حسینی مسئول اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در وزارت کشور شد

با حکم مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر، سیدنجیب حسینی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی حوزه وزارتی؛ به عنوان دبیر اجرایی این بنیاد در وزارت کشور منصوب شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در حکم ظریف‌منش خطاب به سید حسینی آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تدین، توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی در امور فرهنگی، اجتماعی و در راستای ایفای رسالت خدمت به ساحت مقدس امیرالمومنین، علی بن ابی طالب علیه الصلاه و السلام، بنا به نظر و پیشنهاد برادر ارجمند، جناب آقای دکتر رحمانی فضلی (دام توفیقه)؛ وزیر محترم کشور و ریاست بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور، به موجب این حکم به مدت دو سال به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور منصوب می گردید.
امید است با بهره گیری از هدایت ها و حمایت های وزیر محترم کشور و همکاری و مساعی نیروهای خلاق و علاقمند موجود در آن وزارتخانه؛ همه توان و اهتمام خود را در جهت تحقق اهداف مقدس غدیر و اجرای برنامه های علمی، پژوهشی و فرهنگی، تبلیغی غدیر با استفاده از ظرفیت معاونت ها و سازمانهای تابعه وزارت کشور و استانداری ها و فرمانداری های کشور بکار گیرید.
موفقیت شما را در پرتو ادعیه زاکیه صاحب غدیر امیرالمومنین علیه السلام از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است سید نجیب حسینی؛ که امروز به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در وزارت کشور منصوب شد، از ۴ دی ماه ۹۷ به عنوان مشاور وزیر کشور و مسؤول هماهنگی حوزه وزارتی، در وزارت کشور در حال خدمت است. سید نجیب حسینی که از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی است، پیش از حضور در وزارت کشور، معاونت ستاد مبارزه با مواد مخدر را بر عهده داشت.

انتهای پیام

captcha