برنامه یک مرکز اسلامی برای مقابله با نژادپرستی ترامپ
کد خبر: 3828131
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

برنامه یک مرکز اسلامی برای مقابله با نژادپرستی ترامپ

گروه بین‌الملل – مسجد مرکز اسلامی تنسی (Islamic Center of Tennessee) آمریکا برای مقابله با تبلیغات نژادپرستانه ترامپ و تصحیح پیش‌فرض‌های نادرست درباره مسلمانان درهای خود را به روی پیروان ادیان باز می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی wsmv؛ مسجد مرکز اسلامی شهر آنتیاک در ایالت تنسی آمریکا درهای خود را بر روی پیروان ادیان مختلف باز کرده است.
 
هدف از این اقدام، افزایش آگاهی عمومی از اسلام با توجه به توئیت‌ها و سخنان نژادپرستانه اخیر ترامپ درباره مهاجران و مسلمانان اعلام شده است.

ترامپ اخیرا 4 نماینده زن کنگره این کشور که دو نفر از آنها مسلمان هستند را خطاب قرار داده و خواستار بازگشت آنان به سرزمین پدری خود شده است. این چهار نماینده از سیاست ترامپ درباره مهاجران انتقاد کرده بودند.

«انور عرفات» امام جماعت و مدیر دینی مرکز اسلامی تنسی در این باره گفت: از آن بیم داریم که توئیت‌های ترامپ دیدگاه‌های نادرست درباره اسلام را تقویت کند.

وی تصریح کرد: هر کس آزاد است عقیده‌ خود را بیان کند اما وقتی افراد را بر اساس دین و نژاد آنها بیگانه می‌دانند این با ارزش‌های جامعه ما در تضاد است. هنگامی که مردم به مسجد بیایند می‌توانیم ذهنیت نادرست آنها را تغییر دهیم و حقیقت دین خود را به آنها نشان دهیم.

این چهارمین سال است که این مسجد درهای خود را بر روی عموم شهروندان آمریکایی باز می‌کند.

مسجد مرکز اسلامی تنسی روز شنبه (29 تیر) ساعت 4 عصر به وقت محلی آماده پذیرایی از عموم است.
 
انتهای پیام
 
captcha