برگزاری مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
کد خبر: 3830129
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

برگزاری مرحله دوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن

گروه مسابقات ــ دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی نیمه دوم مردادماه جاری در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، دومین مرحله چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم طی نیمه دوم مردادماه سال جاری و به صورت متناوب در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

این مرحله از آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم که به صورت شفاهی انجام می‌شود، نسبت به شرایط استان‌های مختلف و تعداد شرکت‌کنندگان در هر استان در زمان معین شده برپا خواهد شد.

طی این مرحله از آزمون، تعداد سه هزار و 582 نفر از حفاظ قرآن کریم راه یافته به این مرحله شامل دو هزار و 733 نفر از بانوان و 849 نفر از آقایان به رقابت با یکدیگر در استان‌های مختلف می‌پردازند که دو هزار و 203 نفر در رشته حفظ کل، 479 نفر در حفظ 20 جزء و 900 نفر نیز در حفظ 10 جزء حضور دارند.

محمد رمضانی‌فرد، کارشناس دبیرخانه ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ سازمان دارالقرآن، اظهار کرد: استان تهران بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان در این مرحله را داراست و پس از آن نیز استان‌های اصفهان و خراسان رضوی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی تصریح کرد: آزمون حفاظ در استان تهران در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که آزمون آقایان طی روز سه‌شنبه، 22 مردادماه و آزمون بانوان نیز از 23 تا 28 مردادماه در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد.

رمضانی‌فرد بیان کرد: همچنین، تا پایان هفته جاری نیز اطلاعات دقیق از مکان و زمان برگزاری این مرحله از آزمون در استان‌های مختلف کشور در پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت درج خواهد شد.
انتهای پیام

captcha