آغاز پخش سری جدید برنامه «پایان ناباروری»
کد خبر: 3830219
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

آغاز پخش سری جدید برنامه «پایان ناباروری»

گروه سلامت ــ‌ سری جدید برنامه پایان ناباروری با همکاری صدا و سیما و پژوهشگاه ابن‌سینا جهاددانشگاهی بخش می‌شود.

آغاز پخش سری جدید برنامۀ «پایان ناباروری» از پنجم مردادبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ابن‌سینا جهاددانشگاهی، پخش سری جدید برنامه «پایان ناباروری» از شنبه پنجم مردادماه، آغاز می‌شود.

این برنامه که با مشارکت پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا و گروه دانش شبکه چهار سیما تولید شده است، به موضوعات مختلف مرتبط با ناباروری می‌پردازد. پس از تولید و پخش موفقیت‌آمیز دو سری پیشین این برنامه، سری جدید با ساختاری نو به تهیه‌کنندگی مرجان بیات، طراحی و تولید می‌شود و دارای بخش‌های متنوع، شامل گفت‌وگو با متخصصان، گفت‌وگو با زوج‌های نابارور و طرح باور‌های نادرست پیرامون ناباروری است.

نخستین قسمت سری جدید برنامه پایان ناباروری شنبه پنجم مردادماه، ساعت ۱۹، از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به موضوع ناباروری و سیاست‌های جمعیتی کشور اختصاص دارد. در این قسمت، محمدرضا صادقی، جنین‌شناس و رئیس پژوهشگاه ابن‌سینا، درباره شیوع ناباروری در کشور، مسیر درست تشخیص و درمان ناباروری و معیار‌های انتخاب یک مرکز درمان ناباروری مناسب به بحث و گفتگو می‎پردازد.

علاقه‌مندان به موضوعات بهداشت باروری، علل و راه‌های تشخیص و درمان ناباروری، سقط مکرر، اندومتریوز، ژنتیک و مراقبت‌های بارداری می‌توانند از پنجم مردادماه، هر هفته شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهارم سیما، ببینده این برنامه باشند.

انتهای پیام
captcha