رقابت گروه‌های تواشیح در کشور سخت‌تر می‌شود
کد خبر: 3830674
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

رقابت گروه‌های تواشیح در کشور سخت‌تر می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سرپرست گروه تواشیح «العباد» اهواز با بیان اینکه دلیل کاهش گروه‌های خوزستانی راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی، برگزاری بلافاصله مسابقات استانی بعد از ماه رمضان بود، گفت: علاوه بر این، گروه‌های تواشیح استان‌های دیگر هم روز به روز قوی‌تر می‌شوند و رقابت هم سخت‌تر می‌شود.

بریچی

نصرالله بریچی، سرپرست گروه تواشیح العباد اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره اعزام گروه‌های تواشیح خوزستانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات تواشیح اظهار کرد: آیین‌نامه مسابقات تواشیح نسبت به سال گذشته با تغییراتی روبه‌رو بوده است. 

وی ادامه داد: سال گذشته آثار همخوانی و تواشیح در مرحله نیمه نهایی هر دو با هم اجرا می‌شد اما امسال فقط یک اثر تواشیح 6 دقیقه‌ای اجرا می‌شود. همچنین در مرحله نهایی هم یک اثر تواشیح 4 دقیقه‌ای و همخوانی هم در مرحله مقدماتی اجرا خواهد شد.

بریچی گفت: دلیل کاهش گروه‌های خوزستانی راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی، این بود که مسابقات استانی بلافاصله بعد از ماه رمضان، برگزار شد و به همین دلیل خیلی از گروه‌ها نتوانستند خودشان را به مسابقات برسانند.

سرپرست گروه تواشیح العباد اهواز بیان کرد: زمان برگزاری مسابقات تأثیر مستقیم روی نتیجه آن داشت، البته گروه‌های تواشیح استان‌های دیگر هم روز به روز قوی‌تر می‌شوند و رقابت هم سخت‌تر می‌شود.

انتهای پیام 

captcha