برگزاری سلسله نشست‌های پاسخگویی به شبهات در الازهر
کد خبر: 3830767
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

برگزاری سلسله نشست‌های پاسخگویی به شبهات در الازهر

گروه بین‌الملل ـ مرکز اسلامی الازهر مصر به منظور آگاهی‌بخشی به جامعه و تقویت ارتباط علمای الازهر با مردم، اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های پاسخگویی به شبهات کرده است.

به‌گزارش ایکنا به‌نقل‌ از پایگاه خبری «abudhabi-news.com»؛ در همین راستا نشست «امنیت فکری در اسلام»، امروز، 7 مردادماه، ساعت 19 به وقت محلی در مسجدجامع «الازهر» واقع در قاهره، پایتخت مصر برگزار می‌شود.
 
هدف از برگزاری این نشست مقابله با تندروی فکری و حمایت از جوانان و جلوگیری از افتادن آن‌ها در دام اندیشه‌های افراطی اعلام شده است.
 
در نشست امنیت فکری در اسلام، شخصیت‌ها و اندیشمندان مصری از جمله «عبدالله عبدالغنی سرحان»، رئیس دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه الازهر، «عبدالفتاح العواری»، رئیس دانشکده اصول دین این دانشگاه و «عمر غانم»، استاد فقه تطبیقی دانشگاه الازهر حضور می‌یابند.
 
هدف از برگزاری سلسله نشست‌های «شبهات و پاسخ‌ها»، تقویت ارتباط میان علمای الازهر و مردم مصر و پاسخگویی به سؤالات و شبهات آنان است تا از این طریق، شبهات افراط‌گرایانه برطرف شده و ارزش‌های اخلاقی میان مردم رواج یابد و با آگاهی‌رسانی به افراد جامعه، آرامش و امنیت در مصر برقرار شود.
 
انتهای پیام
captcha