فعالیت ۱۰ سرای محله در مناطق حاشیه‌نشین اراک
کد خبر: 3830881
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

فعالیت ۱۰ سرای محله در مناطق حاشیه‌نشین اراک

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک از فعالیت ۱۰ سرای محله در مناطق حاشیه‌نشین اراک خبرداد و گفت: سرای محلات به همت شهرداری و با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو اراک، بهزیستی، هلال احمر و بهداشت فعالیت خود را در مناطق کم‌برخوردار آغاز کرده است.

حمید کربلایی‌حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از فعالیت ۱۰ سرای محله در مناطق حاشیه‌نشین اراک خبرداد و گفت: سرای محلات به همت شهرداری و با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو اراک، بهزیستی، هلال احمر و بهداشت فعالیت خود را در مناطق کم‌برخوردار آغاز کرده است.

وی بیان کرد: برای فعالیت سرای محلات از کلاس‌های نوبت مخالف مدارس که دانش‌آموزان در مدارس حضور ندارند استفاده می‌شود.‌ کلاس‌های در نظر گرفته شده در تابستان نوبت صبح ادامه دارد، علاقمندان از ابتدای تابستان ثبت‌نام کرده و در روزهای زوج از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر از کلاس‌ها بهره‌مند می‌شوند.

حسنی از مشارکت ۸۰ مربی در رشته‌های مختلف خبرداد و افزود: در هر سرای محله نزدیک به ۱۳ رشته مهارت زندگی، فرزند پروری، قرآن، کمک‌های اولیه، امداد و نجات، بهداشت، توانمند‌سازی در رشته‌های مختلف خیاطی‌، سرمه‌دوزی، قلم‌زنی، میناکاری و ... در دستور کار قرار گرفته است.

وی به انتخاب هیئت امنا برای سرای محلات، به خدمت رسانی هیأت امنای سرای محلات در قالب رسیدگی به مشکلات محلات و مسائل مبتلی به محله‌ها اشاره کرد و افزود: مدیران سرای محله‌ها عملکرد کلاس‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند و در صورت نیاز اگر مدیری کم‌کاری کند موارد با هیات امنای سرای محله‌ها مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha