راندمان کاری بسیاری از نجومی بگیران پایین است
کد خبر: 3830959
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

راندمان کاری بسیاری از نجومی بگیران پایین است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی‌ها حقوق نجومی می‌گیرند، اما راندمان کاری‌شان پایین است.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: عبدالرضا عزیزی بعد از ظهر دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: بسیار افرادی هستند با وجود اینکه راندمان کارشان پایین است اما حقوق نجومی دریافت می کنند و در مقابل برخی همچون نظامیان کمترین حقوق را دارند اما بهترین نتیجه را از کارشان می‌گیرند.

عزیزی تنها راه پیشرفت را کسب قدرت دانست و افزود: در جنگ سوریه تنها کسی که محکم ایستاد و مقاومت کرد مقام معظم رهبری و پس از ایشان ملت ایستادند و پیروز شدند.

وی همچنین به کشتی متوقف شده انگلیسی در آب‌های خلیج فارس اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دستور دادند که با انگلیسی‌ها مثل خودشان رفتار کنید و سپاهیان نیز با اقتدار کشتی متخلف انگلیسی را در آب‌های ایران متوقف کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در زمان جنگ نباید خیلی کتابی کار کنیم بلکه باید تلاش کنیم تا در کنار هم قدرتمندانه ظاهر شویم و از امکانات موجود نهایت بهره را ببریم.

عزیزی در ادامه بیان کرد: زنان توانستند ۶۰ تا ۷۰ درصد صندلی های دانشگاه های کشور را به خود اختصاص دهند، هم اکنون باید اراده کنیم تا قدرتمند شویم.

وی مشکلات اقتصادی پیش روی مردم را یکی از مشکلات این روزها دانست و افزود: تا دلتان بخواهد از برزیل گوشت وارد می کنیم، در حالی که که تولید کننده های زیادی داریم که می‌توانند به خودکفایی برسند.

به گفته رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تنها کار پیش روی جوانان پشت میزی نیست، باید در شرایط سخت اقتصادی حتی بدون تکنولوژی نیز دست به تولید نزنیم.

انتهای پیام

captcha