اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم
کد خبر: 3831097
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

اعلام شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ دانشکده علوم قرآنی قم از میان علاقه‌مندان به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در نوبت دوم و از طریق کنکور سراسری در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مهدی داوری، رئیس دانشکده علوم قرآنی قم، گفت: دانشکده علوم قرآنی قم از میان بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در نوبت دوم و از طریق کنکور سراسری در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.
وی با اشاره به ارائه خدمات خوابگاهی و رفاهی رایگان به دانشجویان در این دانشکده قرآنی، افزود: شرایط ثبت نام در این دانشکده داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم است و ثبت‌ نام اینترنتی از طریق سازمان سنجش در دهه آخر مردادماه با انتخاب رشته قبول‌شدگان در کنکور سراسری آغاز خواهد شد.
رئیس دانشکده علوم قرآنی قم یادآور شد: پذیرش دانشجو در این دانشکده قرآنی از میان همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.
وی گفت: این دانشکده که از سال 1372 تأسیس شده است هم‌اکنون در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو دارد.
داوری بیان کرد: از جمله امتیازهای دانشکده علوم قرآنی قم، فضای معنوی آستانه مقدس حضرت معصومه(س)، حوزه و اساتید آن، برگزاری دوره دکتری فقط در دانشکده قم، مجاورت با دفتر مرکزی دانشگاه و نیز اساتید برجسته هیئت علمی است.
وی اظهار کرد: دانشجویان در زمان تحصیل می‌توانند از وام دانشجویی و امکانات رفاهی این دانشکده قرآنی برای تحصیل استفاده کنند و اگر سؤالی در خصوص ثبت‌ نام دارند با شماره‌‌های 3-7780150-025 (داخلی 114 و 115) و شماره همراه 09221527363 تماس بگیرند و از راهنمایی مسئولان در این رابطه بهره‌مند شوند.
مهدی مهدوی‌شعار
انتهای پیام
captcha