برگزاری دوره آموزشی راه‌یافتگان به مسابقات کشوری قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3831207
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

برگزاری دوره آموزشی راه‌یافتگان به مسابقات کشوری قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی دوره آموزش تخصصی ارتقا‌ سطح متسابقان و داوران راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید میرزایی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری دوره آموزشی تخصصی ویژه متسابقان و داوران راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن در کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار کرد: دوره تخصصی آموزش قرآن و ارتقاء سطح داوران به مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم باحضور احمد ابوالقاسمی، استاد و داور بین‌‎المللی قرآن در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره آموزشی ویژه افرادی برگزار می‌شود که دوره‌های عمومی آموزش قرآن را به پایان رسانده‌اند و نیاز به کسب مهارت‌های جدید در رشته‌های دیگر دارند.

میرزایی با اشاره به لزوم ارتقا سطح متسابقین راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف گفت: مسابقات در ارتقا سطح فرهنگی، اجتماعی و تخصصی راه یافتگان بسیار مؤثر است.

وی افزود: دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده با حضور اساتید مجرب برای ارتقا سطح کیفی شرکت‌کنندگان برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان به زمان برگزاری این دوره تخصصی اشاره و اظهار کرد: این دوره تخصصی روزهای یکشنبه و دوشنبه، 13 و 14 مرداد در مجتمع آل‌آقا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha