راه‌یابی ۲۶ متسابق کرمانشاهی به مسابقات قرآن
کد خبر: 3831480
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

راه‌یابی ۲۶ متسابق کرمانشاهی به مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ ۲۶ متسابق کرمانشاهی به مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم راه یافتند.

حجت‌الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از حضور 26 متسابق کرمانشاهی در مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی این دوره از مسابقات در روزهای 30 و 31 تیرماه در کرمانشاه، افزود: براساس رأی هیئت داوران نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: از تعداد راه‌یافتگان به مسابقات کشوری، 18 متسابق در رشته‌های آوایی و 8 متسابق در رشته‌های معارفی به‌عنوان نفرات برتر به مرحله کشوری این دوره مسابقات راه یافتند.

حجت‎‌الاسلام صالحی با اشاره به آمار راه یافتگان به مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه گفت: 781 نفر در این دوره حضور داشتند که 64 نفر از برگزیدگان در مراسم اختتامیه تجلیل شدند.

وی اظهار کرد: دهم مردادماه مرحله کشوری چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز می‌شود و این مرحله در دو بخش مقدماتی و نهایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: بخش مقدماتی رشته‌های آوایی از 10 مردادماه تا 31 ماه‌ جاری در شهر قم برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان راه یافته به بخش مقدماتی مرحله کشوری براساس قرعه‌کشی و زمان‌بندی مشخص شده از سوی کمیته فنی و داوری مسابقات در این بخش شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha