13 مرداد؛ آغاز پخش مرحله فینال مسابقه «اسرا»
کد خبر: 3831520
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

13 مرداد؛ آغاز پخش مرحله فینال مسابقه «اسرا»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی اسرا از آغاز پخش مرحله فینال این مسابقه از روز 13 مردادماه خبر داد.

13 مرداد؛ آغاز پخش مرحله فینال مسابقه «اسرا»

سیدوحید مرتضوی، مجری و تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «اسرا»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ از برگزاری مرحله فینال این مسابقه خبر داد و گفت: هم‌اکنون بخش فینال مسابقه، که در حسینیه تاریخی امینی‌ها شهر قزوین اجرا و ضبط شد، در حال تدوین است و پخش آن نیز از روز 13 مردادماه در شبکه قرآن و معارف سیما آغاز می‌شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه مرحله نیمه‌نهایی مسابقه شامگاه یکشنبه، ششم مردادماه با رقابت شرکت‌کنندگان در بخش قرائت تقلیدی استاد مصطفی اسماعیل به پایان رسید، تصریح کرد: اسامی فینالیست‌های این دوره روز ۸ مردادماه از طریق آنتن شبکه قرآن و معارف سیما اعلام شد.

وی اظهار کرد: پخش فینال این دوره از مسابقات قرائت تقلیدی با حضور ۲۲ نفر راه‌یافته به این مرحله، از 13 مردادماه آغاز و مخاطبان این برنامه روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه شاهد این رقابت‌ها خواهند بود.

یادآور می‌شود، در سری هشتم مسابقه تلویزیونی اسرا بیش از 500 فایل معرفی و تلاوت از سراسر ایران به دبیرخانه این مسابقات ارسال شد که 290 نفر در مرحله مقدماتی و 105 متسابق در مرحله نیمه‌نهایی به رقابت پرداختند که در نهایت این رقابت‌ها با 22 نفر در مرحله فینال از 13 مردادماه جاری دنبال می‌شود.

برای مشاهده تلاوت‌های نوجوانان شرکت‌کننده اینجا کلیک شود.
انتهای پیام

captcha