تعامل کانون‌های مساجد و نیروی انتظامی افزایش می‌یابد
کد خبر: 3831529
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

تعامل کانون‌های مساجد و نیروی انتظامی افزایش می‌یابد

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به افزایش تعامل و همکاری کانون‌های مساجد و نیروی انتظامی استان گفت: حضور جوانان انقلابی در نهاد‌های نظامی و امنیتی یک ابتکار مهم برای اشتغال‌آفرینی است.

تعامل و همکاری کانون‌های مساجد و نیروی انتظامی افزایش می‌یابدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر سقاء، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل امروز، نهم مردادماه در دیدار با رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: افزایش تعامل و همکاری کانون‌های مساجد و نیروی انتظامی استان موجب حضور جوانان انقلابی در نهاد‌های نظامی و امنیتی به عنوان ابتکار مهم و عملی برای اشتغال آفرینی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حضور نوجوانان و جوانان در مساجد فرصت مغتنمی برای آموزش‌های دینی، اخلاقی و تربیتی است و باید نهاد‌های انقلابی از این نیرو‌های مستعد برای اشتغال‌آفرینی استفاده کنند.

وی یادآور شد: نیروی انتظامی یکی از نهاد‌های پیشقدم در حفظ امنیت و آرمان‌های انقلاب اسلامی هست و تاکنون فعالان کانون‌های مساجد از تجارب آموزشی مبارزه با اعتیاد، کاهش آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی بهره‌مند شده است.

سقاء بیان کرد: مبارزه با تهاجم فرهنگی و توطئه‌های دشمنان از وظیفه خطیر این دو نهاد هست که در این راستا همکاری‌های همه جانبه با محوریت مسجد به عنوان پایگاه فرهنگی برای پرورش نیرو‌های انقلابی انجام شده است.

مهمترین پایگاه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی
سرگرد امیر رضاپور، رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل در امر جذب و استخدام جوانان انقلابی پرورش یافته در مساجد را دارد.

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان اردبیل تأکید کرد: افراد کارآمد و متخصص با تعامل و همکاری مطلوب با مدیریت گزینش می‌تواند در جهت خدمت به مردم و جامعه حضور فعال در نیروی انتظامی داشته باشد.

رضاپور یادآور شد: مسجد مهمترین پایگاه برای خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نصیب جوانان انقلابی با حضور در نهاد‌های انقلابی می‌شود.

انتهای پیام

captcha