اعلام برگزیدگان رشته معارف قرآن و حدیث مسابقات قرآن ‌گیلان
کد خبر: 3831536
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

اعلام برگزیدگان رشته معارف قرآن و حدیث مسابقات قرآن ‌گیلان

گروه فعالیت های قرآنی ــ برگزیدگان رشته های معارف قرآن و حدیث چهل‌ودومین دوره مسابقات استانی قرآن ‌در گیلان اعلام شدند.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز، 9 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزیدگان رشته‌های معارف قرآن و حدیث چهل‌و‌دومین دوره مسابقات استانی قرآن، اظهار کرد: آزمون این افراد 20 تیر ماه و به شیوه اینترنتی و همزمان با برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم برگزار شد.

وی افزود: در رشته حدیث بخش برادران، مهدی حکیمی راد از ماسال، صفرعلی احدی از رشت و علی لاغر فیروزجائی از لنگرود موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

علیزاده گفت: در رشته تفسیر بخش برادران، غلامرضا خداداد از فومن، نوید هوشمندپور ریک از تالش و محمد شعبانی از شفت رتبه‌های برتر را از آن خود کردند. همچنین در رشته حدیث بخش خواهران، سودابه رمضان پور از لنگرود، سیده‌زینب تقوی پور و مونا باغبان هنردوست از رشت رتبه‌های برتر را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خریه گیلان گفت: در رشته تفسیر قرآن کریم بخش خواهران، مژگان نجفی از آستانه اشرفیه مقام اول، زهرا رنجبر چوبه از صومعه سرا و سیده معصومه اسماعیلی تسیه از رشت مشترکا مقام دوم و طیبه نوروزی فخبی از رشت هم مقام سوم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رشته تفسیر موضوعی قرآن کریم بخش خواهران، زهرا رویتوند از رشت، صدیقه بهار مست از فومن و مریم تقی‌زاده اشکوایی از رشت به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

انتهای پیام

captcha