مشکل مدیریتی؛ علت محرومیت شهرستان خلخال
کد خبر: 3831830
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

مشکل مدیریتی؛ علت محرومیت شهرستان خلخال

گروه فرهنگی- امام جمعه شهرستان خلخال گفت: اصلی‌ترین مشکل در محرومیت شهرستان خلخال مشکل مدیریتی و کج سلیقگی مدیران دستگاه‌های ذیربط است که مسئولان باید در این‌خصوص پاسخگو باشند.

مشکل مدیریتی؛ علت محرومیت شهرستان خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی، امام جمعه شهرستان خلخال، امروز، ۱۱ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خلخال اظهار کرد: نبود زیرساخت اشتغال، خاکی بودن جاده‌های روستایی، عدم ساخت و بهره‌برداری از سد در خلخال و نبود زیرساخت گردشگری، کمبود آب شرب در روستا‌ها نمونه‌هایی از محرومیت جنوب استان اردبیل است.

وی اصلی‌ترین مشکل در محرومیت شهرستان خلخال را مشکل مدیریتی و کج سلیقگی مدیران دستگاه‌های ذیربط عنوان کرد و گفت: جاده خلخال به اسالم با زیبایی و بارش سنگین برف در کشور معروف است و مسئولان باید پاسخگو باشند که چه اقدامی در خصوص معرفی و رفع مشکلات آن انجام داده‌اند.

امام جمعه خلخال بیان کرد: مدیر منابع آب استان در گزارش خود مدعی افتتاح وبهره برداری ۴۸ سد در استان شده، کدام سد در خلخال مورد بهره‌برداری قرار گرفته، کدام زیرساخت اشتغال در روستا‌های شهرستان خلخال در دستور کار قرار گرفته است.

اسدی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان خلخال، از اظهارات شایسته آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه اردبیل نسبت به وضعیت محرومیت شهرستان خلخال قدردانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌های استاندار اردبیل گفت: به جز کارخانه نئوپان که با تلاش‌های استاندار محترم و مجموعه شهرستان راه اندازی شده و در حال فعالیت است کدام صنعت و کدام مجموعه برای اشتغال جوانان این خطه راه‌اندازی شده است.

اسدی با اشاره به کمبود آب شرب در روستا‌های خلخال از وضعیت موجود انتقاد و بر لزوم توجه جدی مسئولان امر تاکید کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال در بخش دیگری از خطبه‌ها خلخال را گنج پنهان عنوان کرد و گفت: علیرغم وجود مناطق گردشگری و زیبایی‌های این منطقه، اما اقدامات مناسب در خصوص ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در آن انجام نشده و این مسائل یک شبه قابل جبران نیست چرا که به تعبیر آیت الله یکتایی، امام جمعه سابق خلخال بعضی از مشکلات هم به گذشته مربوط بوده که این وضعیت این‌گونه قابل مشاهده است.

وی افزود: اگر مسئولان استانی حوزه‌های یاد شده در صدد رفع این مشکلات، اقدامات سریع عملی که مردم خود شاهد آن باشند انجام ندهند، مشکلات مربوط و کج‌سلیقگی مدیران و عدم مدیریت حوزه‌های یاد شده قطعا به نماینده، ولی فقیه در استان و مسئولان استانی اطلاع داده خواهد شد.

امام جمعه شهرستان خلخال با اشاره به ۱۱ مرداد، شهادت شیخ فضل الله نوری بزرگ مرد و اسوه مقاومت در برابر استعمار و استکبار گفت: این شهید خدمات زیادی را برای دفاع از اسلام مبذول داشته است.

اسدی سالروز شهادت امام جواد(ع) را تسلیت و از معاونت آستان قدس رضوی کشور که در شهرستان خلخال در نماز پرصلابت جمعه حضور داشت، درخواست کرد: با توجه به کرامات ویژه حضرت امام رضا(ع) و فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی دربحث عمران و آبادانی خلخال قطعاً مشکلات شهرستان در این حوزه در آن آستان مطرح و کمک‌های لازم در این زمینه به این شهرستان اختصاص یابد.

وی با تبریک هفته انتقال خون و همت مردمی در راستای نهادینه شدن فرهنگ توجه به بیماران و همنوعان بر لزوم همکاری بیشتر مردم با این نهاد خدمت‌رسان تاکید کرد.

انتهای پیام

captcha