برگزاری کارگاه «سبک زندگی اسلامی» در حوزه علمیه نهاوند
کد خبر: 3832326
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

برگزاری کارگاه «سبک زندگی اسلامی» در حوزه علمیه نهاوند

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان نهاوند از برگزاری کارگاه «سبک زندگی اسلامی» خبر داد و گفت: این کارگاه ۵ روزه ویژه عموم و با موضوعات مهارت «همسرداری» و «فرزندپروری» برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه «سبک زندگی اسلامی» در حوزه علمیه نهاوندمعصومه بحیرایی، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان نهاوند، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از برگزاری کارگاه 5 روزه «سبک زندگی اسلامی» ویژه عموم برای دومین سال متوالی در این حوزه خبر داد.

وی با بیان اینکه کارگاه «سبک زندگی اسلامی» با رویکرد کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود، گفت: در این کارگاه ابتدا مهارت «همسرداری» توسط اساتید و مشاوران حوزه علمیه آموزش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای خانواده‌هایی که دارای فرزند نیز هستند متناسب با سن فرزندانشان کارگاه «فرزند پروری» و مشاوره‌های لازم در این زمینه برگزار می‌شود.

بحیرایی با اشاره به رضایت‌مندی افراد شرکت کننده در سال گذشته و اثر بخشی این دوره افزود: سال گذشته کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور 26 نفر برگزار شد و به دلیل نتیجه بخش بودن آن و درخواست مجدد خانواده‌ها کارگاه برای دومین سال برگزار می‌شود.
وی یادآور شد: اساتید کارگاه‌های سبک زندگی در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای معرفی کتاب‌های اثربخش را نیز انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان نهاوند تصریح کرد: این کارگاه با همکاری موسسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان نهاوند، شهرداری و حوزه علمیه خواهران بصورت رایگان برگزار می‌شود.

بحیرایی گفت: برگزاری کارگاه «سبک زندگی اسلامی» برای خانواده‌ها به جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد انگیزه بیشتر برای حفظ پایداری بنیان خانواده و برخورد مناسب و انگیزه بیشتر با همسران در خانواده برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33223367 و یا مراجعه حضوری به حوزه علمیه خواهران شهرستان نهاوند، ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام

captcha