نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دامغان پایان یافت
کد خبر: 3832571
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دامغان پایان یافت

گروه فرهنگی ــ سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دامغان پس از یک هفته و با حضور چهار‌هزار و ۵۰۰ نفر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دامغان پایان یافت

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید دهقانلو، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان امروز، 14 مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراسم اختتامیه نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دامغان برگزار شد، گفت: چهارهزار و ۵۱۱ نفر از دوست‌داران کتاب و کتابخوانی در این جشنواره بزرگ حضور یافتند که نشان از استقبال خوب مردم این شهر فرهنگ‌دوست داشت.

وی ادامه داد: از بین ۴۳ هزار شرکت‌کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی چهارهزار و ۵۰۰ نفر دامغانی هستند که این نشان می‌دهد که بیش از ۱۰ درصد حضار از این شهرستان هستند که در این راستا ظرفیت‌های موجود فرهنگی در دامغان نیازمند تقویت هستند تا به شکوفایی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها و استعدادها کمک شود که البته یکی از اهداف برگزاری جشنواره نیز همین امر است.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه یک‌هزار و ۹۸ نفر در بخش پویش، یک‌هزار و ۵۱۷ نفر در بخش آنلاین و یک‌هزارو ۴۵۰ نفر در بخش معرفی متنی جشنواره دامغان حضور یافتند، افزود: در این جشنواره همچنین ۱۹۶ نفر در بخش مکتوب و ۲۵۰ نفر در بخش نقاشی شرکت کردند.

دهقانلو با اشاره به اینکه در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی ۲۶ نفر افراد شامل ۱۴ زن و ۱۲ مرد از دامغان پذیرفته و به مرحله استانی راه یافتند، یادآور شد: جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد که این جشنواره به صورت مکتوب، نقاشی و پویش کتاب‌خوان برگزار شد.

انتهای پیام

captcha