بورسیه دانشگاه سعودی برای علاقه‌مندان حوزه مطالعات قرآنی
کد خبر: 3832776
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

بورسیه دانشگاه سعودی برای علاقه‌مندان حوزه مطالعات قرآنی

گروه بین‌الملل ‌ــ دانشگاه «القصیم» عربستان با صدور فراخوانی از همه پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه مطالعات قرآنی خواست تا در رقابت دریافت بورسیه تحصیلی این دانشگاه در موضوعات علوم قرآنی شرکت کنند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری «abudhabi-news.com»؛ کرسی علوم قرآن «شیخ علی بن عبدالرحمان القرعاوی» دانشگاه القصیم عربستان، برای شرکت پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه مطالعات قرآنی در رقابت دریافت بورسیه تحصیلی در حوزه علوم قرآنی فراخوان داد.
 
موضوعاتی که این کرسی برای اعطای بورسیه در نظر گرفته‌، شامل سه محور تفسیر قرآن برای کودکان(تفسیر سوره‌های کوتاه قرآن ویژه گروه سنی 3 تا 7 سال)، پاسخ به شبهات جدید درباره قرآن و علوم قرآنی و پژوهش درباره قرآن‌های الکترونیکی خواهد بود.
 
این کرسی دانشگاهی برای قبولی داوطلبان معیارهایی از جمله رعایت همه قوانین و دستورالعمل‌های دانشگاه القصیم و امضای قرارداد با این دانشگاه برای انجام تحقیقات قرآنی در نظر گرفته‌ است.
 
علاقه‌مندانی که درخواست بورسیه دارند باید ایده پژوهشی خود را به همراه زندگینامه و نمونه‌ای از پژوهش‌هایی که در گذشته انجام داده‌اند، به پست الکترونیکی دانشگاه ارسال کنند. 7 مهرماه آخرین مهلت اعلام شده از سوی دانشگاه است.
 
انتهای پیام 
captcha