۱۲۰ مددجوی کمیته امداد در اردبیل حافظ قرآن هستند
کد خبر: 3832956
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

۱۲۰ مددجوی کمیته امداد در اردبیل حافظ قرآن هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه‌ ۱۲۰ مددجوی این استان حافظ قرآن کریم هستند، اظهار کرد: این موضوع یک امر قابل توجه و حائز اهمیت و اجرای برنامه‌های آموزش قرآن و احکام برای مددجویان یک اولویت اساسی و مهم است.

برنامه‌های آموزش قرآن؛ اولویت اساسی برای مددجویانبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل، امروز، ۱۵ مردادماه در دیدار با برخی مسئولان در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر ۱۲۰ مددجوی کمیته امداد در اردبیل حافظ قرآن کریم هستند که این موضوع یک امر قابل توجه و حائز اهمیت است و بدون شک این مهم در سایه علوم معرفتی و دینی مددجویان به دست آمده است.

وی با اشاره به این که مددجویان در تمامی عرصه‌ها می‌توانند موفقیت‌های بی‌شماری را کسب کنند، افزود: دستیابی به توانمندی فکری و فرهنگی از دستاورد‌های مهم مددجویان است و همیشه نشان داده‌اند که در تمامی عرصه‌ها موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده‌اند و این باعث افتخار است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: اهمیت به اجرای برنامه‌های آموزش قرآن و احکام برای مددجویان یک اولویت اساسی و مهم است که با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی ‌بین خانوار در دستور کار قرار دارد و امید می‌رود در این زمینه همکاری‌های لازم از سوی خیّران برای توسعه برنامه‌های قرآنی انجام شود.

رضایی تصریح کرد: چهار نفر از مددجویان اردبیل در مسابقات قرآن کریم موفق به کسب رتبه سوم شدند که تلاش‌های انجام یافته در این زمینه نشان از توسعه برنامه‌های فرهنگی در بین مددجویان است و به همین دلیل این مسئله سبب می‌شود تا استقبال از ادامه اجرای برنامه‌هایی اعم از آموزش حفظ، قرائت و تفسیر قرآن در بین خانوار به همین شکل ادامه یابد.

وی بیان کرد: با هدف ورود تخصصی به موضوعات قرآنی چندین تفاهم‌نامه همکاری با مؤسسات قرآنی منعقد شده است که بدون شک سبب تربیت حافظان و قاریان برتر کشور می‌شود که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و در این راستا اجرای طرح «آیات رویش» برای مددجویان ۹ تا ۱۲ ساله در نظر گرفته شده است که به مدت چهار سال در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام

captcha