انقلاب اسلامی پرچمدار توحید در عالم است
کد خبر: 3833654
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
سردار غیب‌پرور:

انقلاب اسلامی پرچمدار توحید در عالم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از دوران غیبت امام زمان(عج) انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که ندای توحید را در عالم سر می‌دهد و امروز پرچم‌دار توحید در عالم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین، عصر روز گذشته، ۱۷ مرداد در اجلاسیه شهدای گمنام استان مرکزی که در اراک برگزار شد، با اشاره به نکوداشت نام و یاد ۱۵۲ شهید گمنام استان مرکزی گفت: آموختن درس سربلندی، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان در بطن جلسه مزین به نام شهدا امری ضروری است و باید همواره این مهم را در اذهان سپرد.

وی شهدای گمنام را نماد ایستادگی بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی دانست و با اشاره به اینکه شهدای گمنام درس ایستادگی را بدون برجای ماندن نام و نشانی به ما آموختند، اظهار کرد: شهدا با ایثار جان در اوج قرار گرفته‌اند و آنها تافته جدا بافته به معنای واقعی هستند، دفاع مقدس دورانی است که اگر ما شایستگی داشته باشیم از این گنج با عظمت بهره ببریم تا قیامت ما را یاری خواهد کرد.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: داشتن استقلال مستلزم نشستن پای سفره شهداست و در سایه رجوع به سیره شهدا سرافراز خواهیم بود. انجام به موقع وظیفه انقلابی و غیرمحافظه کارانه در راستای عمل به مکتب شهدا است. این جلسه مردمی به ما یادآوری می‌کند که راه شهدا این است که در هر مسئولیتی و جایگاهی که قرار داریم باید به تکالیف خود درست عمل کنیم.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: بعد از دوران غیبت امام زمان(عج) انقلاب اسلامی تنها حکومتی است که ندای توحید را در عالم سر می‌دهد و امروز پرچم‌دار توحید در عالم انقلاب اسلامی است. برای پیروزی انقلاب هزینه‌های بسیار شده تا به این مرحله رسیده است، امروز دشمن با دشمنی‌های خود قصد براندازی نظام انقلابی را دارد و کار را به جایی رسانده‌اند که آشکارا و علنی دشمنی خود را نشان می‌دهد.

رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمنان در گذشته توسط نوکرانشان دشمنی را بروز می‌دادند ولی امروز آشکارا و تمام قد در مقابل انقلاب ایستاده است. امروز به برکت رهبری مقتدر، شجاع، دانا و فرزانه و انقلابی و به برکت خون مبارک شهدا و مجاهدت‌های محافظان انقلاب به دشمن اجازه کوچکترین تعرض را نخواهیم داد.

وی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی، تشریح کرد: ساقط شدن پهباد فوق پیشرفته آمریکایی توسط سپاه نشان از اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران است و به یمن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب روز به روز بر دوستداران و عاشقان انقلاب در دنیا اضافه می‌شود، اما متأسفانه عده‌ای در داخل از ارزش‌های شهدا غفلت می‌کنند، البته با آمدن رئیس جدید قوه قضائیه بارقه‌ای از امید در دل‌های ملت انقلابی ایران ایجاد شده که زحمات ایشان در طی این چند وقت قابل تقدیر است.

وی دفاع جانانه از ارزش‌ها را مطالبه به حق شهدا از ما خواند و افزود: امروز روز غفلت نیست و همه از استاد، پاسدار، روحانی، کارگر، کارمند باید در دفاع از ارزش‌ها در صحنه باشند. شهدا ناظر به عملکرد ما هستند، آنان اولیای الهی هستند، تعبیر امام(ره) از شهدا به نام امام‌زادگان عشق قطعاً درست است و باید آن را جدی بگیریم. اگر راه شهدا را به شوخی بگیریم و مسئولیت‌هایی که به ما واگذار شده را در آنها خیانت کنیم قطعا در مقابل شهدا غیر‌قابل بخشش است. مقاومت و دفاع جانانه از ارزش‌ها رمز پیروزی و موفقیت است؛ چراکه شهدا گره‌گشا هستند و باید از آنها هم برای خود و هم برای امت اسلام طلب دعا و مغفرت کنیم.

به گزارش ایکنا، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هم در این اجلاسیه گفت: امروز هر چه داریم از وجود و برکت شهدای انقلاب اسلامی است و آن چیزی که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی ما به عنوان دستاورد کسب کرده‌ایم از مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا است که باید قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: امروز در اجلاسیه شهدای گمنام ما مهمان کسانی هستیم که تنها یادی به نام شهدای گمنام از آنها باقی مانده است، ۱۵۲ شهید گمنام در استان مرکزی وجود دارد که با توجه به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برای همه اقشار اجلاسیه‌هایی در نظر گرفتیم که اجلاسیه شهدای گمنام هم در قالب این موضوع است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان تصریح کرد: اجلاسیه شهدای گمنام استان کاملا مردمی و توسط بسیجیان دلاور برگزار شد به درخواست خودشان نخواستند نامشان مطرح شود. مهر‌ماه سال جاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی برگزار می‌شود و  تا زمان برگزاری کنگره اصلی ۷ اجلاسیه دیگر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از سایر نقاط استان مرکزی در این اجلاسیه قابل تقدیر است اضافه کرد: قطعا این حضور با عنایات شهدا روبه‌رو خواهد شد و برکات آن در زندگی تک تک ما نمود خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha