تصویب خرید ۱۶ میلیارد ریالی وزارت ارشاد/ ۲۷ درصد خرید‌ها کتاب‌های دینی است
کد خبر: 3834226
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

تصویب خرید ۱۶ میلیارد ریالی وزارت ارشاد/ ۲۷ درصد خرید‌ها کتاب‌های دینی است

گروه ادب ــ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۴۴ هزار و ۸۵۰ نسخه کتاب به ارزش ۱۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال را در جلسه ۶۱۲ به تصویب رساند.

تصویب خرید ۱۶ میلیارد ریالی وزارت ارشاد/ ۲۷ درصد خرید‌ها کتاب‌های دینی استبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ در جلسه ۶۱۲ هیئت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۴۳۵ عنوان کتاب در ۴۴ هزار و ۸۵۰ نسخه به مبلغ کل ۱۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال تصویب شد.

براساس این گزارش، ۲۷ درصد خرید‌های این جلسه که شامل ۱۲ هزار نسخه می‌شود به کتاب‌های با موضوع دین اختصاص یافته است که از جمله این کتاب‌ها می‌توان به «عرفان برتر» ابوالفضل بهرام‌پور، تفسیر سوره مبارکه فجر مرتضی آقا طهرانی، سلسله درس‌های تفسیر قرآن کریم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، آیات بینات نوشته حجت‌الاسلام یعقوب جعفری، بررسی مطالعات سیره نبوی نوشته داوود رنجبران و حقیقت عاشورا اثر محمد اسفندیاری اشاره کرد.

انتشارات آیت اشراق، نشر احسان، آفتاب فطرت، آوای قرآن، به نشر، بعثت، بیت الاحزان، حکمت، دفتر نشر معارف، دلیل ما، زوار، زائر آستانه مقدسه، سفیر اردهال، سوره سبز، شرکت سهامی انتشار و قدیانی از جمله ناشرانی است که کتاب‌هایشان در این جلسه خریداری شده است.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیئت انتخاب و خرید کتاب به نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book بارگذاری شده است.

یادآور می‌شود مهلت تحویل کتاب‌های مصوب تا ۳۰ آبان سال جاری است.

انتهای پیام 

captcha