وعده‌های صادقانه رهبر انقلاب؛ منطبق با واقعیت‌ها
کد خبر: 3834414
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

وعده‌های صادقانه رهبر انقلاب؛ منطبق با واقعیت‌ها

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه وعده‌ها و ارزیابی‌های رهبر معظم انقلاب منطبق با واقعیت‌های جهان است، گفت: پیام برائت از مشرکان معظم له بیانگر واقعیت‌هایی است که در جهان در حال وقوع است.

وعده های صادقانه رهبر انقلاب، منطبق با واقعیتهابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 21 مردادماه در خطبه‌های نماز عید قربان تبریز، گفت: پیام وعده‌های صادقانه رهبر انقلاب، منطبق با واقعیت‌ها برائت از مشرکان معظم له هم بیانگر واقعیتهایی است که در جهان در حال وقوع است.
وی تصریح کرد: وقتی ائتلاف سعودی به یمن حمله کرد رهبر معظم انقلاب فرمودند پوزه این ائتلاف به خاک مالیده خواهد شد و حال بعداز 52 ماه این موضوع محقق می شود.
امام جمعه تبریز ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در مورد سوریه، در حالی که بخش اعظمی از خاک این کشور اشغال شده بود اطمینان پیروزی دادند و همگان دیدند وعده پیروزی محقق شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به حمله وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیستی به نماز گزاران مسجد القصی گفت: نمازگزاران عید قربان در فلسطین اشغالی و مسجد الاقصی با گلوله و گاز اشک آور مورد هدف قرار گرفتند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم افزود: یورش به مسجدالقصی و حمله به نمازگزاران عید قربان به دعوت گروه‌های افراطی شهرک نشین صورت گرفته بود که به هنگام برگزاری نماز این گروه‌ها به رقص و هتک حرمت به مسجد القصی مشغول بودند.
وی ارزیابی پیروزی جنگ 33 روزه و شکست آمریکا در عراق را از دیگر مسائلی عنوان کرد که وعده های رهبر معظم انقلاب در مورد آنها به واقعیت رسیده است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به طرح معامله قرن درمورد فلسطین گفت: درحالی که برخی‌ها تسلیم تصمیمات آمریکا شده‌اند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی تحلیلی بلند مدت و واقع بینانه از مسائل دارند که وحدت مسلمانان در این زمینه مهم و راه گشا خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: امروز حجاج بیت‌الله الحرام در درگاه خداوند متعال قربانی ذبح می‌کنند تا بگویند خداوندا ماهم مانند خداوند متعال تسلیم هستیم پس در این روز زنجیرهای اسارت و تعلقات را می بریم تا بیش از پیش به خدا نزدیک شویم.
وی با تبریک عید قربان به تمام مسلمانان جهان اسلام افزود: اگر ابراهیم خلیل الله شد به این دلیل بود که در مقام دوستی و محبت به خداوند متعال از همه دارایی خود حتی از فرزند جوان خود گذشت و تسلیم فرمان حق شد و عید قربان فصل قرب مسلمانان به خداوند متعال است.
حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان اینکه در این روز عطا و بخشش‌های خداوند متعال همراه با رحمت به بندگان مومن نازل می شود اضافه کرد: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی است که یاد آور زیباترین تعبد انسان در برابر خداوند متعال است.

انتهای پیام

captcha