هشتمین محفل قرآنی طنین نور به روایت دوربین
کد خبر: 3834428
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵

هشتمین محفل قرآنی طنین نور به روایت دوربین

کانون خبرنگاران نبأ ــ هشتمین محفل از سلسله محافل قرآنی طنین نور هم‌زمان با عید سعید قربان و آغاز دهه ولایت و با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز بین‌المللی و کشوری، یکشنبه، 20 مردادماه در مشهد مقدس در بیت محب‌القرآن ابراهیم الهی برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این محفل نورانی که با حضور محمدحسن‌دخت مشهدی، اسماعیل عابدیان، سیدحسین موسوی ازغندی و مهرداد نظامی برگزار شد، محمدرضا گرمه، کارشناس تغذیه و طب اسلامی، به ارائه توضیحاتی در خصوص فواید برخی گیاهان دارویی و نحوه مصرف و طریقه درمان با آن‌ها پرداخت.
در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی در بخش اول قاریان نوجوان؛ سیدمحمد و سیدمهدی محمدی، کامیار غلامی، مهدی عابدی و مهدی فاطمی به تلاوت قرآن پرداختند و در بخش دوم قاریان ممتاز جواد غلامی و سیدطاها حسینی از بوشهر یک به یک در جایگاه تلاوت حاضر شدند و مصطفی خاکساری، قاری و حافظ کل قرآن، به ارائه محفوظات خود پرداخت و آیاتی از سوره مبارکه جمعه را تلاوت کرد.
همجنین حمید صفدری، قاری ممتاز راه‌یافته به چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، نیز آیات مربوط به حج در سوره مبارکه بقره را قرائت کرد و در پایان نیز سعید بیژنی اول، قاری و مؤذن آستان مقدس رضوی و مدرس تخصصی قرآن به تلاوت آیات پایانی از سوره مبارکه مائده پرداخت و همه حاضران در مجلس را به وجد آورد.
اما در خلال تلاوت پایانی و با اضافه شدن سلیمان جعفری، قاری بین‌المللی به مجلس و در حالی که نیم ساعت از وقت قانونی مراسم نیز به پایان رسیده بود، با اصرار قرآنیان و درخواست اساتید حاضر در مجلس این قاری منشاوی‌خوان در جایگاه تلاوت حاضر شد و سوره مبارکه فجر را تلاوت کرد که با تشویق فراوان حاضران در مجلس روبه‌رو‌ شد.
یادآور می‌شود، تمامی این تلاوت‌ها در کانال قرآنی جلسه قرآن اهل بیت(ع) به نشانی t.me/ahlolbayt88 برای استفاده قرآن دوستان موجود است.
محافل قرآنی طنین نور با مشارکت مؤسسه تخصصی صراط به مدیریت هاشم زاهدمقدم، مربی و مدرس قرآن و جلسه قرآن جوادالائمه(ع) به مدیریت امید رمضانی، قاری و مدرس قرآن و جلسه قرآن اهل بیت(ع) برگزار می‌شود که هفته آینده یکشنبه، 27 مردادماه به‌ مناسبت دهه ولایت و عید غدیر خم، نهمین محفل قرآنی طنین نور به یاد شهید حاج محسن حاجی حسنی کارگر و با حضور اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی و کشوری در مشهد، ساجدی 5، فجر 9 از ساعت 20:30 برگزار می‌شود.
ابراهیم الهی 
انتهای پیام
captcha