معرفی داوران بخش بانوان مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 3844577
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

معرفی داوران بخش بانوان مسابقات سراسری قرآن

گروه مسابقات ــ داوران بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد که بر اساس 24 نفر در ترکیب هیئت داوران حضور دارند.

معرفی داوران بخش بانوان مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا؛ اسامی داوران بخش بانوان چهل‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد که براساس آن 24 نفر از بانوان در تیم داوری این دوره از مسابقات حضور دارند. در این بخش در هر آیتم دو داور معرفی شده است.

بر همین اساس در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق، زهرا بهاری و بهجت‌السادات موسوی‌زاده داوری بخش صوت، ناهید سلطانی و راضیه جمالی در بخش لحن، سیده‌طاهره میرغیاثی در بخش وقف و ابتدا، مرجانه نیاورانی و اعظم تشیعی‌فرد در بخش تجوید و فاطمه حسینی‌فر و زهرا افخمی در بخش حسن حفظ به امر داوری مسابقات می‌پردازند. در این بخش نجمه شعبانی به عنوان هادی حفاظ و اعظم الماسی نیز به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده است.

در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و قرائت ترتیل نیز زینب آقایی و فاطمه ‌رحیمی‌فرد در بخش لحن، فاطمه یگانگی و بدریه زاهدی در بخش وقف و ابتدا، صدیقه حسینی و وجیهه شیخ‌فرشی در بخش تجوید و زهرا صریحی‌نژاد و راضیه نظری نیز در بخش حسن حفظ به عنوان داور معرفی شده‌اند.

در این بخش حوریه عقبایی به عنوان سرپرست هیئت داوران معرفی شده است. همچنین استادراهنمای بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیز فرخنده کریم‌زاده است.

یادآور می‌شود، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن در دو گروه آقایان و بانوان و به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود. بخش آقایان از روز ششم تا یازدهم و بخش بانوان نیز از روز دوازدهم تا نوزدهم مهرماه در جریان خواهد بود.

انتهای پیام 

مطالب مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۶
0
1
داوران صوت رشته ترتیل رو عنوان نکردین
captcha