ارتش برای مقابله با تهدیدات، آمادگی دائمی دارد/ لزوم پاسخگویی به شبهات در رسانه‌ها
کد خبر: 3834586
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

ارتش برای مقابله با تهدیدات، آمادگی دائمی دارد/ لزوم پاسخگویی به شبهات در رسانه‌ها

گروه اجتماعی ــ فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ياوه‌گويی‌های دشمنان عليه ايران اسلامی تأكید كرد كه ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات دشمنان، آمادگی دائمی دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد امروز، 22 مردادماه در مراسم تجليل از خبرنگاران حوزه ارتش كه به‌مناسبت فرا رسيدن روز خبرنگار برگزار شده بود، با اشاره به تهدیدات و یاوه‌گویی‌های دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: ارتش برای مقابله با تهدیدات دشمنان، آمادگی دائمی دارد.

وی افزود: به‌طور كلی روكرد نیروهای مسلح ایران اسلامی از جمله ارتش، این است كه به‌صورت شب حمله‌ای فكر می‌كنند یعنی آمادگی دائمی دارند و این جزو وظایف ماست.

رضایی در ادامه به تبیین اثرات اقدامات خبرنگاران در جامعه پرداخت و گفت: خبرنگاران جهت ارتقای سطح كیفی زندگی در جامعه گام برمی‌دارند.

جامعه توسط خبرنگاران هوشیار می‌شود

وی، ارتقای عزت و غرور ملی، نجات جان مردم با اطلاع‌رسانی دقیق و شایسته از حوادث، شاد كردن مردم با مخابره اخبار خوب و به موقع، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، جلوگیری از بروز فساد در میان مسئولان را از دیگر اقدامات خبرنگاران در جامعه برشمرد و گفت: جامعه توسط خبرنگاران هوشیار می‌شود.

رضایی اظهار كرد: نكته‌ای كه امروز جامعه درگیر آن است جواب دادن به شبهات مردم و و جوانان است؛ امروز فضای مجازی غوغا می‌كند و مردم نیز به دلیل نداشتن علم و آگاهی كافی ممكن است هر خبر و شبهه‌ای را قبول كنند؛ لذا باید پاسخگویی به شبهات را در رسانه‌ها مدنظر قرار دهیم.

پاسخگویی به شبهات روز جامعه در كلاس‌های قرآن ارتش

فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد این نكته را یادآور شد كه در كلاس‌های قرآن ارتش كه به‌صورت هفتگی برپا می‌شود، شبهات روز مطرح، تحلیل و بررسی و پاسخ داده می‌شوند.

وی با بیان اینكه دشمن به شدت عملیات روانی انجام می‌دهد و شبهه ایجاد می‌كند، گفت: خبرنگاران با پاسخ دادن به این شبهات می‌توانند جامعه را نجات دهند و تنها كسانی كه در این عرصه تأثیرگذار هستند رسانه‌ها هستند چون مستند و با علم كار می‌كنند و اگر این‌گونه پیش رود، سطح كیفی جامعه ارتقا خواهد یافت.

رضایی با تأكید بر اینكه مبنای زندگی نظامی ما در ارتش حرمت گذاشتن به مردم است، گفت: خط قرمز ما در ارتش این است كه به مردم كوچكترین بی‌حرمتی نشود و از همه مهم‌تر هم این است كه دشمن به هموطنانمان دست‌درازی نكند.

انتهای پیام

captcha